Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Nieuwenhuis

Overall heb ik echt een super ervaring gehad met speciale complimenten aan Emma, naast dat ze mij super heeft geholpen is het een slimme gezellige en ambitieuze meid, klein diamantje ;-)

Emma ;-)

mevrouw de Boer

Super chill

Gekregen wat ik wou en aardige meid.

mevrouw Hengst

Ik ben geholpen door een lieve student en ze heeft mijn haar precies geknipt zoals ik graag wilde!

Aandacht voor wat ik graag wil

mevrouw breunesse

Een gestroomlijnde organisatie met goede begeleiding van de leerling.

De ruimte is groot en omdat ik voor het eerst kwam, voor mij niet overzichtelijk. Het meelopen met kapster Kim naar en van de wastafel vond ik prettig. De controle na het knippen en ook na het... De ruimte is groot en omdat ik voor het eerst kwam, voor mij niet overzichtelijk. Het meelopen met kapster Kim naar en van de wastafel vond ik prettig. De controle na het knippen en ook na het stijlen werd zorgvuldig gedaan.

heer Leyting

Zoals je mag verwachten en zoals ik gewend ben vanuit ervaringsontaan vestigingen Rotterdam

Spontaan en rust

mevrouw D.S.

Goede docent. Leerling vergat kleine dingetjes...

Uitvragen en zoeken naar wat ik wilde met mijn haar. Vriendelijke leerlingen. Docent was duidelijk en had humor.

mevr

Prettig, fijn, goed resultaat

schooon, netjes, professioneel

heer Kruyt

mijn reservering werd snel uit het systeem gehaald

heer Pool

Die is goed!

Vriendelijke behandeling

mevrouw V d.A

Over het algemeen echt prima, kom er graag. Dit keer wel te weinig geknipt, waar ik vroeg om achter en opzij 'lekker kort' Omdat ik met vochtig haar op de fiets stapte ter plekke niet gezien

Vriendelijk, stellen goede vragen, fijne en vriendelijk kritische docent, goede sfeer.