Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw weij

Ik vond het een prettige samenwerking en ontvangst namen ook echt de tijd

Ze zijn goed in adviseren en zijn erg vriendelijk

mevrouw den Dulk

Het was super. Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest en mijn kapster, Tamara, was super lief, dacht met me mee en was ook niet bang om vragen te stellen aan de docent om mij het optimale resultaat... Het was super. Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest en mijn kapster, Tamara, was super lief, dacht met me mee en was ook niet bang om vragen te stellen aan de docent om mij het optimale resultaat te geven.

Vriendelijke mensen, er werd goed meegedacht, exact aangeven wat kan en wat niet, telkens vragen of alles oké was en ik werd heel erg op mijn gemak gesteld. Mijn kapster was niet bang om vragen te... Vriendelijke mensen, er werd goed meegedacht, exact aangeven wat kan en wat niet, telkens vragen of alles oké was en ik werd heel erg op mijn gemak gesteld. Mijn kapster was niet bang om vragen te stellen en dat was ook erg prettig. Geweldige service, aardige mensen en top resultaat.

Minh Nguyen

Ik ben altijd erg tevreden met mijn ervaring bij de Nederlandse Kappersakademie en terwijl het resultaat per bezoek heen anders kan zijn ben ik er nooit ontevreden over. Het bevind zich ook in een... Ik ben altijd erg tevreden met mijn ervaring bij de Nederlandse Kappersakademie en terwijl het resultaat per bezoek heen anders kan zijn ben ik er nooit ontevreden over. Het bevind zich ook in een handige locatie, in een centraal punt met winkelgelegenheid, zodat ik mijn bezoek kan combineren met boodschappen doen.

Leuke docenten, leergierige studenten

Kappers akademie rijswijk

Slecht en ontevreden. Ben 2 keer langs geweest en beide keren heb ik niet gekregen wat ik wilde. Ga in ieder geval nooit meer daar heen.

Ik heb 2x fotos gewezen van de look die ik wilde en heb heel wat anders gekregen. Ze zeggen A maar doen B wat ze uiteindelijk zelf willen.

mevrouw Marcus

Gelijk geholpen

mevrouw

Werd netjes uitgelegt waar ik me jas kon ophangen

Kappersakademie

Gister kwam mijn vrouw thuis en vertelde ze me dat ze bij de kapper was geweest. In eerste instantie zag ik niks, maar toen ze mij vroeg om even dichterbij te kijken zag ik het wel! Toen vroeg ik... Gister kwam mijn vrouw thuis en vertelde ze me dat ze bij de kapper was geweest. In eerste instantie zag ik niks, maar toen ze mij vroeg om even dichterbij te kijken zag ik het wel! Toen vroeg ik haar door wie ben je geholpen? Toen zei ze Jorden. Nu wil ik ook graag door haar geholpen worden, wanneer heeft Joren weer tijd?

Mn vrouw rook ook weer lekker fris!

mevrouw Brans

Lieve meiden, prima naar mn zin geknipt door Jade.

Luistert goed, wordt prettig uitgelegd en geadviseerd

mevrouw Gunzel

Fijne sfeer, goede begeleiding

Vriendelijkheid

mevrouw Buvelot

Professionele salon met enthousiaste leerlingen en een fijne sfeer

Vriendelijk en enthousiast