Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Solène

Persoonlijk, gezellig, professioneel,, goede begeleiding door leraar,

heer Baan

Ben professioneel geholpen door een van de studenten. Ik moest iets langer wachten omdat de docent het kapsel nog even moest nakijken maar dat wist ik van tervoren. Vond het ook wel fijn dat iemand... Ben professioneel geholpen door een van de studenten. Ik moest iets langer wachten omdat de docent het kapsel nog even moest nakijken maar dat wist ik van tervoren. Vond het ook wel fijn dat iemand met veel ervaring er nog even een blik op werpt.

Gezellige sfeer, goede prijzen

mevrouw van Paassen

Vriendelijk geholpen, deskundig personeel

persoonlijke aandacht

heer Wassenaar

Zeer tevreden

Gewoon goeie service en vriendelijke mensen

de Ruiter

Ronduit positief

Goede sfeer, gemoedelijk

van Veen

Goed.

Vriendelijk, attent.

mevrouw Suurd

Uitstekend

Zeer goede begeleiding aan de student kapster, en na controle....waardoor ik met een leuk kapsel naar huis kon. Student wordt een fijne kapster.

heer van den Heuvel

Op tijd, vriendelijke ontvangst, keurige behandeling

aardig, attent

mevrouw Hoogeveen

Aardige mensen, goed geholpen,goed resultaat.

Mensen die binnen komen worden direct aangesproken en dat is heel fijn.

Van Es

Fijne sfeer, goede communicatie tussen docent en leerling. Met aandacht geknipt door studente Olivia. Terugkoppeling naar de klant of ik tevreden was met de haarlengte/coupe etc. super! Vlotte... Fijne sfeer, goede communicatie tussen docent en leerling. Met aandacht geknipt door studente Olivia. Terugkoppeling naar de klant of ik tevreden was met de haarlengte/coupe etc. super! Vlotte babbel. Complimenten voor de docenten; er werd goed opgelet op houding van de leerling, evt. gecorrigeerd, tijdens het knippen. Mag ook weleens gezegd worden. Succes met je opleiding Olivia.

Vriendelijke sfeer en je gaat altijd goed geknipt de deur uit.