Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Boom

Goed, vriendelijke leerlingen en docenten

Vriendelijkheid, kennis

Ann Berendsen

Heel erg fijn! De kapster die mij knipte was heel vriendelijk en gaf mij goed advies over wat de opties waren om mijn harde uitgroei weg te werken. Uiteindelijk heeft ze balayage gedaan en mijn haar... Heel erg fijn! De kapster die mij knipte was heel vriendelijk en gaf mij goed advies over wat de opties waren om mijn harde uitgroei weg te werken. Uiteindelijk heeft ze balayage gedaan en mijn haar geknipt. Ik ben erg blij met het resultaat en krijg er veel complimenten over :)

Sociaal, goede kwaliteit, wordt goed begeleid door de leraressen, goed advies van te voren gegeven, er wordt rekening gehouden met de wensen van de klanten.

Henri E. Winnen

Ik kom hier al erg lang. Eerst jaren op vorige vesting Kon.
Marielaan en na de verhuizing in Rijswijk.

Ook al krijg je een minder handige cursiste of er gaat iets niet goed, dan wordt dat altijd keurig door de toeziende leerkrachten opgelost.

mevrouw Blekendaal

Prima!

de samenwerking tussen de studenten, client en studenten begeleiding

mevrouw Siebenga

Niets opvallends

mevrouw Chirmoti

Er word naar je wens geluisterd. Service is top , vriendelijke docenten en studenten.

Professioneel

Mijn haar is super netjes geknipt. Heel blij mee

Netjes ontvangen, heel netjes geknipt, de kapster checkte tussendoor bij mij of ik tevreden was met de lengte en de lengte van de lagen, mijn haar glanste helemaal nadat ik bij jullie was geweest

mevrouw F

Positief, alleen om 9:00 stonden heel veel mensen te wachten.

Controle

heer Verbrugge

Ben vaste klant dus dat zegt genoeg

Vriendelijkheid

heer Ivens

Altijd perfect

Vriendelijkheid, er wordt goed geluisterd