Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Calia

Kon beter

Meisje wist waar ze het over had

heer Moeleker

Zorgvuldigheid

mevrouw van den Berg

Fijne sfeer, met gemotiveerde mensen.

Direct aangesproken

mevrouw van Es

Afspraak maandag 25 okt. om 16.00. Werd geholpen door studente Ghislaine. Een handdoek om mijn hoofd na het wassen vond ik erg fijn, geen druipende druppels op mijn schouders. Vakkundig geknipt met... Afspraak maandag 25 okt. om 16.00. Werd geholpen door studente Ghislaine. Een handdoek om mijn hoofd na het wassen vond ik erg fijn, geen druipende druppels op mijn schouders. Vakkundig geknipt met alle aandacht voor mijn wensen. Nacontrole van de docent, geen op of aanmerkingen. Wow! Gezellige babbel, ik vond het weer top. Heel veel succes met je opleiding Ghislaine.

Op de afgesproken tijd geknipt, student heeft aandacht voor de klant. Er zijn docenten aanwezig voor ondersteuning.

heer Ghodratzadeh

Prima!

mevrouw Maximo

Vriendelijke mensen en netjes gewerkt. Heel hygiënisch

Netjes, vriendelijke

mevrouw Wijsman

Snel geholpen

Mevr.

Als altijd: zeer goed en naar volle tevredenheid!

Gezellige en kundige kapster. Heerlijke hoofdhuidmassage, waar echt aandacht aan werd besteed!

heer G.J.Tap

Heb al jaren ervaring met de NKA,kwam er al in Den Haag.Ee

Geen opvallende sterke punten

heer Spoler

Vriendelijk personeel. altijd een peptalk aan het begin van de dag om te motiveren. Letten op uiterlijk om er verzorgd uit te zien, heeft niets met mooi te maken het gaat om de verzorging. geduldige... Vriendelijk personeel. altijd een peptalk aan het begin van de dag om te motiveren. Letten op uiterlijk om er verzorgd uit te zien, heeft niets met mooi te maken het gaat om de verzorging. geduldige leraren dat geeft vertrouwen aan de klant en ik denk ook aan de leerling. Niet iedereen leert snel, maar met geduld gaat dat voor iedereen goed komen.

Het zijn leerlingen, maar beginnende studenten weten op het juiste moment hulp te vragen of te laten beoordelen voordat zij verder gaan. Op die manier leren zij waar zij staan en ook wat zij moeten... Het zijn leerlingen, maar beginnende studenten weten op het juiste moment hulp te vragen of te laten beoordelen voordat zij verder gaan. Op die manier leren zij waar zij staan en ook wat zij moeten doen om het net wat beter uit te voeren zonder dat het te laat is.