Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Los-Bosma

Zeer positief, deskundig, vriendelijk

Goed luisteren naar mijn wensen. Duidelijke uitleg over de behandeling en het tijdpad

mevrouw Pronk Balzouman

Mijn ervaring is tot nu toe goed.

Komen gelijk naar je toe

heer Tschopp

Ik wordt altijd goed geknipt

Kapsters ontvangen mij altijd netjes

mevrouw Mangon

Goede ervaring, we moesten alleen heel lang wachten

Gelijk begroet

mevrouw van Veen

Goede ervaring wederom

Kapster luisterde goed

mevrouw Schuitemaker-Smit

Super goed!

Vriendelijk.

mevrouw Vreeswijk

Ik vond het fantastisch! Heel ontspannen en er werd goed naar mij geluisterd. Goed advies en uitleg gekregen. Het tussentijds beoordelen van de docentes verliep rustig en met wederzijds respect.

De begeleiding is uitstekend.

mevrouw Marcus

Snel geholpen

mevrouw Pruysers

Heel goed

Er wordt rustig gewerkt en de docente controleerd en bespreekt wat er gedaan is met de leerling.

mevrouw Crans

Prettige sfeer, vriendelijke docenten en leerlingen. Duidelijke werkwijze; er wordt goed geluisterd naar je wensen en op basis daarvan krijg je van tevoren een prijsopgave.

Dat een docent een kind op zijn gemak stelde door hem op een speciale kinderautostoel te zetten.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw,
Dank u wel voor uw feedback. Aangezien het niet mogelijk is de papieren tijdschriften goed te ontsmetten nadat ze zijn gelezen, worden er momenteel geen tijdschriften verstrekt....
Beste mevrouw,
M.Abers, algemeen directeur