Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw van der Linden

Tevreden

communicatie

Mevr. Bitter

Wel oké maar eigenlijk ben ik er niet heel blij mee. Maar dat had ik van te voren wel kunnen inschatten.

Het begon duidelijk met opschrijven van de wensen. Ik kreeg het gevoel dat mijn wensen duidelijk overkwamen

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw,
Dank u wel voor uw toelichting per email. Graag zouden wij samen met u naar een oplossing kijken. Mocht u hiervan alsnog gebruik willen maken, dan horen wij dat graag.
Met...
Beste mevrouw,
M.Abers
algemeen directeur

heer de Jong

Vriendelijk geholpen, erg gezellige sfeer

Vriendelijke begroeting, snel geholpen

heer verheul

Ik kom al vanaf de oprichting van de kappersacademie elke maand trouw om mijn haren te laten knippen dit tot grote tevredenheid

Je gaat nooit de deur uit voordat je kapsel is nagelopen en mocht je nadat je weg bent gegaan alsnog niet tevreden zijn dan wordt het alsnog in orde gebracht

Tim Hoeksma

Voor de prijs is het een van de beste kappers die er is, ook omdat het dubbel wordt gecheckt en daardoor gegarandeerd een goed kapsel

vriendelijk,punctueel,zorgzaam

Adam el Fergougui

Vriendelijk

heer Van den Hoek

Netjes en beleefd personeel, er wordt geluisterd naar de wensen van de klant, en deze worden onder toezien uitgevoerd. De leerling die mijn haar deed ,heeft dit netjes en naar wens gedaan. Netjes en beleefd personeel, er wordt geluisterd naar de wensen van de klant, en deze worden onder toezien uitgevoerd. De leerling die mijn haar deed ,heeft dit netjes en naar wens gedaan.
Prima ervaring.

mevrouw Kwa

Positief

Geen ontvangst om 9 u, nog geen bezetting aan de balie. Zeker 8 voor mij ook wachtend.