Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Kraster

Goede service

Je wordt bij binnenkomst gelijk verwelkomt en er wordt gevraagd hoe ze je kunnen helpen. Ook is het fijn dat de leraressen de leerlingen controleren voordat je de deur uit gaat.

mevrouw Kos

Je woord goed geholpen, advies krijgen ,en goed uitleg wat ze gaat doen

Ja dat je van tevoren weet wat je betaald

heer van der Zwan

Over het algemeen wel tevreden, kom er al wat jaren.

De prijs?

heer Moeleker

Je loopt met het kapsel dat je wenst de deur uit. Leerlingen werken nauwkeurig en zijn aardig

Kwaliteit van het resultaat

mevrouw Oppenheimer

Zeer tevreden
Werd snel geholpen
Puntjes laten knippen ,was wel ff nodig
ook heel netjes gedaan
Zeker voor herhaling vatbaar

Snel geholpen, leuke medewerksters en vriendelijk ontvangen

mevrouw Thelen - van den Hoek

Ik ben altijd tevreden. De studenten willen iets leren, dus doen ze het best, en de coaches controleren alles.

Altijd goede kapsels

heer van Wezel

Tevreden client die telkens terugkeert

Corona maatregelen werden strict toegepast. Kleine groep, waarmee meer aandacht per student mogelijk was

mevrouw Leidelmeyer

Geholpen door Amy. Mijn haar is mooi geknipt en het is ook geverfd, balayage. Qua techniek prachtig gedaan. De kleur is alleen wat warmer uitgevallen en ik mag terug komen van de leidinggevende om... Geholpen door Amy. Mijn haar is mooi geknipt en het is ook geverfd, balayage. Qua techniek prachtig gedaan. De kleur is alleen wat warmer uitgevallen en ik mag terug komen van de leidinggevende om nog 1x een toner eroverheen te zetten omdat het toch niet geworden is zoals ik hoopte. Super service! En Amy is echt super vriendelijk en geduldig.

Geduldig, netjes, vriendelijk

mevrouw Van berkel

Goede ervaring, ik ben al vaker geweest, met mijn familie.

Vriendelijkheid, relaxt, gastvrij. Ik kreeg van de kapster de tip voor shampoo gevoelige huid. Goed idee.

Luke

Voor mijn zoon van 12 goed en eerlijk advies over een uitgebreide kleurbehandeling. Uiteindelijk niet laten verven, alleen wassen, knippen, stylen. Heel blij met zijn nieuwe kapsel.

Twijfel over een kleurbehandeling voor mijn zoon, was de reden dat ik naar de Kappersakademie kwam. We kregen eerlijk advies over de haalbaarheid en gevolgen voor het haar, zonder commerciële... Twijfel over een kleurbehandeling voor mijn zoon, was de reden dat ik naar de Kappersakademie kwam. We kregen eerlijk advies over de haalbaarheid en gevolgen voor het haar, zonder commerciële afweging die er bij sommige kapperszaken wel is. Uitleg was ook begrijpelijk voor mijn zoon. Hij wilde heel graag zijn donkerbruine haar turquoise verven, maar begrijpt en accepteert nu dat hij dat beter niet kan doen.