Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw De Veer

Onwijs fijne gezellige ervaring. Mijn haren zijn onwijs mooi geknipt, super vriendelijke kapster. Helemaal tevreden

Communicatie

mevrouw van Velzen

Goed!

Lief meisje, geen wachttijd, heel mooi geknipt

mevrouw van Paassen

Hartelijk ontvangst, goed geknipt, veel persoonlijke aandacht

persoonlijke aandacht, er is veel controle op studenten

Nathalie

Het was mijn eerste keer en het beviel prima! Mijn kapster was niet alleen heel gezellig, maar heeft mij ook een nieuwe look gegeven die ik echt geweldig vind.

Social, behulpzaam, goed uitleggen wat ze ging doen

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Dank u wel voor het compliment. Leuk om te lezen dat u zo blij bent met de nieuwe look die u van onze kapster in spe heeft gekregen. Volgende keer krijgt u er ook een kopje koffie bij!
Martijn Abers, algemeen directeur

mevrouw Sauerbier

Vlot geholpen, goed geknipt, vriendelijke kapster. De docent kwam aan het begin kijken en daarna aan het eind vanwege de beoordeling. Dus niet tussentijds (vandaar 1 ster in dat vakje) maar dat was... Vlot geholpen, goed geknipt, vriendelijke kapster. De docent kwam aan het begin kijken en daarna aan het eind vanwege de beoordeling. Dus niet tussentijds (vandaar 1 ster in dat vakje) maar dat was gezien de redelijk makkelijke opdracht denk ik ook niet nodig.

alles is/lijkt goed geregeld!

heer Beekman

Goedkoop en gezellig

mevrouw van Bergenhenegouwen

Ik ben weer super geholpen. Geen problemen en zeer tevreden met joe het geknipt is.

Alicia Draaisma

Snel en vriendelijk geholpen

Snel (meteen) en vriendelijk geholpen

heer van Veen

Allemaal prima. Ik liet ook best wat initiatief bij student en docent, maar dat werd niet echt opgepakt.

mevrouw Olthof

Zeer goed

Duidelijke afspraken en netjes contact, extra moeite om dochter van 1,5 jaar ook naar haar zin te maken.