Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Vlaardingerbroek

Vriendelijk, duidelijk en professioneel.

Enthousiasme, vriendelijk en zorgvuldig. Daarnaast de samenwerking met de docent. Het voelt vertrouwd.

mevrouw smits

Heel goed

vriendelijk

mevrouw Venema

Ik werd goed begrepen en snel geholpen.

Meteen duidelijk wat ik wilde en de geruststelling dat ik weg zou gaan met wat ik wilde.

mevrouw Van den berg

Gezellig sfeer goed naar de wens geluisterd

Naar mijn wensen

Rinus

Ben geknipt, geföhnd en zeer tevreden. De dame die mij heeft geholpen was een topper. Heerlijk mijn haar gewassen. En kreeg ook nog eens een lekkere koffie aangeboden. Moest op een gegeven moment... Ben geknipt, geföhnd en zeer tevreden. De dame die mij heeft geholpen was een topper. Heerlijk mijn haar gewassen. En kreeg ook nog eens een lekkere koffie aangeboden. Moest op een gegeven moment naar de wc alleen kon ik die niet vinden. Maar maakt ook niet uit want heb het uiteindelijk gered. Heel erg bedankt (jade)

Mooie puntjes

mevrouw Blom

Zeer tevreden

Ontspannen en aandacht

L.

Ik moest lang wachten (hier werd van tevoren niet over gecommuniceerd), de studenten waren gehaast en de 'mevrouw' niet erg vriendelijk.

De student die me knipte was over het algemeen vriendelijk.

mevrouw Goosen

Ben altijd erg tevreden

Vriendelijk personeel

mevrouw de Haas

Mooi concept van leren en werken waar ik graag aan meewerk! Alles prima geregeld met een ervaren docent. Er stond een enthousiast team. Wat ik fijn vond...geen koffie/thee (lukt toch vaak niet... Mooi concept van leren en werken waar ik graag aan meewerk! Alles prima geregeld met een ervaren docent. Er stond een enthousiast team. Wat ik fijn vond...geen koffie/thee (lukt toch vaak niet tijdens knippen om te drinken) en geen luide muziek. Je kon elkaar goed verstaan.

Geen koffie/thee dus en geen harde muziek

heer Melis

Ik kom al lang bij de kappersakademie en tot op heden nog niet echt een negatieve ervaring gehad.

Correct