Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw van Heck

Ik had een afspraak om 14.00 uur en werd pas om15.15 uur geholpen jammer dat ze niet mailen 1 uur later te komen

juffrouw bij receptie zag me niet staan pas nadat er een heer stond na mij binnen gekomen

mevrouw Hoogendijk

Heb hele goede ervaringen
Ik kom al een aantal jaren bij de kappersakademie

Je wordt vriendelijk ontvangen

mevrouw van Gennep

Vriendelijk snel netjes

mevrouw Kok

Prima, ben hier al jaren een vaste klant.

Docenten en leerlingen zijn voorkomend en aardig, en de wensen van de klant worden goed geïnventariseerd.o

Okay

Iedere klant krijgt even veel aandacht

mevrouw Legerstee

Leuke vriendelijke salon

De prijs en de zorgvuldigheid

Luca

Om 12 uur een afspraak, maar zonder pardon moest ik tot 12.55 uur wachten. Niet eens koffie of thee om het uur te overbruggen. De kapster, Tamara, was klungelig, zelfs voor een student. Haakte met... Om 12 uur een afspraak, maar zonder pardon moest ik tot 12.55 uur wachten. Niet eens koffie of thee om het uur te overbruggen. De kapster, Tamara, was klungelig, zelfs voor een student. Haakte met de kam in de piercings in mijn oor, die sindsdien pijn doet en gezwollen is. Ze haakte met de kam sowieso voortdurend pijnlijk in de oren, haren kwamen vast te zitten in de klem en met de fohn bonkte ze tegen mn hoofd, ook nadat ik er al 2x iets van zei. Ben stomverbaasd, want normaal ging ik heel tevreden weg.

Haar was lekker zacht na het bezoek

mevrouw Wesseling

Ik had een afspraak voor knippen en kleuren. Ik wilde een flink stuk korter.
Ik had een afspraak voor knippen en kleuren. Ik wilde een flink stuk korter.
Afgesproken was dat de voorkant langer zou zijn als de achterkant en dat de achterkant 2cm langer zou zijn dat mijn haargrens.
Vanaf mijn oren is mijn haar opeens een stuk korter en als ik het draag op de plek van de natuurlijke scheiding lijkt het net op er happen uit zijn.

Vriendelijk

heer Spoler

Erg goed,

Ontvangst, aanpak studenten en de begeleiding docenten

mevrouw klaassens

Weer fijn geknipt door een vriendelijke kapster

luistert goed naar mijn wensen