Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

mevrouw Hekel

Ze doen echt hun best

heer Verbrugge

Zoals altijd, vriendelijk maar nu toch anders

Een leraar die de studenten constant begeleid

mevrouw Van Es

Altijd heel goed beeld en vriendelijk

Werken erg netjes

mevrouw Keijzer

Heel prettig en vakkundig

goede begeleiding van leerlingen

heer Hertstein

Helaas moest ik ondanks een afspraak 45m wachten tot ik aan de beurt was. Begrijpelijk omdat de corrona maatregelen net waren verlicht. Eventueel had gevraagd kunnen worden of ze me konden bellen,... Helaas moest ik ondanks een afspraak 45m wachten tot ik aan de beurt was. Begrijpelijk omdat de corrona maatregelen net waren verlicht. Eventueel had gevraagd kunnen worden of ze me konden bellen, en had ik nog enkele boodschappen kunnen halen in de Boogaard. De kapster (Liv) heeft mijn haar heel netjes geknipt, mijn complimenten daarvoor. Ze kan eventueel nog leren hoe je makkelijk over koetjes en kalfjes praat, dat zou haar zeker kunnen helpen.

Goede kapster

mevrouw Shikuku

Ik moest een uur wachten totdat ik aan de beurt was. Ik was daar niet blij mee. Een van de docenten heeft me geholpen en er werd een korting aangeboden voor het ongemak. Het is netjes opgelost en... Ik moest een uur wachten totdat ik aan de beurt was. Ik was daar niet blij mee. Een van de docenten heeft me geholpen en er werd een korting aangeboden voor het ongemak. Het is netjes opgelost en mijn haar is goed gedaan.

Het duurde even voordat er iemand kwam

Bij binnenkomst werd ik prima ontvangen. Vervolgens duurde het een uur voordat er iemand bij me was om mij te knippen, ondanks dat ik gereserveerd had. Hier had ik begrip voor vanwege de drukte,... Bij binnenkomst werd ik prima ontvangen. Vervolgens duurde het een uur voordat er iemand bij me was om mij te knippen, ondanks dat ik gereserveerd had. Hier had ik begrip voor vanwege de drukte, maar het had wel gecommuniceerd kunnen worden.
Na het doorgeven van mijn wensen stuurde de docent mij op een iets andere behandeling, zodat de student iets nieuws kon leren. Daar is de kapperalademie voor, dus was voor mij geen probleem. Vervolgens tijdens de behandeling was de docent nergens te vinden. Een andere docent wist niet wat de bedoeling was en heeft snel iets uitgelegd, maar bleef vervolgens niet kijken hoe de student dit voor het eerst ging doen. De docent is er meerdere keren bij gehaald ter controle, maar bleef nooit kijken hoe de student de technieken uitvoerde en was erg kortaf. Uiteindelijk nam de docent het heft in eigen handen om mijn kapsel af te ronden, zonder verdere uitleg naar de student. Bij thuiskomst ben ik niet tevreden over mijn kapsel. Er is een duidelijke lijn in mijn haar te zien waar geschoren is en waar geknipt (bloempotkapsel). Dit is het risico van de kappersacademie. De student kon hier niks aan doen. Het gebrek lag aan de begeleiding. Dit is mijn eerste slechte ervaring, na jaren. Ik moet nog eens goed nadenken of ik nog een keer terugkom.

Vriendelijk

heer Klappers

heer de Koning

Zoals altijd: Goed en hartelijk

Gewoon aardig zijn

heer Van den Berg

Ik kom al jaren, het is prima.

Prijs/kwaliteit