Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Zuiderwijk

Geweldige school de studenten worden vrij gelaten maar hebben altijd een backup. Als een student iets lastig vind , dan wordt dit heel goed uitgelegd hoe hij/ zij het moet doen . Mijn dochter gaat... Geweldige school de studenten worden vrij gelaten maar hebben altijd een backup. Als een student iets lastig vind , dan wordt dit heel goed uitgelegd hoe hij/ zij het moet doen . Mijn dochter gaat voor het eerst met heel veel plezier naar school.

Kalmte, goede uitleg en structuur

mevrouw Duijn

Prima kappers, word er altijd goed geholpen

Altijd vriendeljnk

Senna Bommeljé

Fijne ervaring, met aandacht goed geholpen

Ik werd opgemerkt door een van de docenten die mij zei dat er iemand aan kwam. Vervolgens kwam er snel iemand.

mevrouw van Veen

Erg tevreden over het gehele bezoek van gisteren. Netjes ontvangen en hoefde niet te wachten.
Student gaf haar-advies, maar het advies was geheel vrijblijvend.
Tevens complimenten voor de...
Student gaf haar-advies, maar het advies was geheel vrijblijvend.
Tevens complimenten voor de communicatieve vaardigheden van de student. Was geïnteresseerd, maakte een praatje, maar het knippen ging gewoon door.

Wat mij opviel was de lerende cultuur die er hing in de kapsalon. Iedereen wordt op zijn eigen manier begeleid. Heel fijn om te zien en geeft het vertrouwen aan mij als klant dat docenten goed op de... Wat mij opviel was de lerende cultuur die er hing in de kapsalon. Iedereen wordt op zijn eigen manier begeleid. Heel fijn om te zien en geeft het vertrouwen aan mij als klant dat docenten goed op de hoogte zijn het leerproces van elke student.

mevrouw Kontokostas

vriendelijk, goede service

heer de Lange

Erg leuk en verrassend

Ook zonder afspraak welkom. Duidelijke prijsopgave

Calmes

Prettig

Goed georganiseerd onder de huidige omstandigheden

mevrouw Noorlander

We werden hartelijk ontvangen, toezicht was dik in orde.

Vriendelijk en geroutineerd.

mevrouw Bos-vanGalen