Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

heer van der Meulen

Rustig, schoon, netjes

Mark

Het was mijn eerste bezoek, maar zeker niet het laatste.

De aandacht die je krijgt.

heer Wieringa

Prettig ontvangst ook in deze vreemde periode van Corona. Vriendelijke kapster die zorg heeft voor het haar

Aandacht en vriendelijk

mevrouw Polat

Was redelijk voor de eersyte keer dT ik er kwam. Aleen de juffen faalden we ze hadden helaas de fout e keuze gemaakt met de verf metode in pl s van kleine slizes hadden ze juist grote en froffe... Was redelijk voor de eersyte keer dT ik er kwam. Aleen de juffen faalden we ze hadden helaas de fout e keuze gemaakt met de verf metode in pl s van kleine slizes hadden ze juist grote en froffe slizes moeten nemen die pasten beter aan naar mijn wensen. Was niet tevreden en ben volgende dag terug gekomen om het te laten corrigeren. Toen had de juf het gedaan en was redelijker. Of ik teruv kom ik weet het niet?

Leerlinv werkte netjes

Josephine Van wanrooy

We zijn erg tevreden over de akademie.

Dat de studenten moeten vragen wat de klant wil en vervolgens aan de docent moeten uitleggen Voor ze mogen beginnen. Ook het bijbrengen van algemene werkethiek Vind ik altijd erg sterk.

mevrouw Bakker

Goed geknipt. Vriendelijk geholpen. Goed advies gekregen om mijn haar te verzorgen. Maatregelen mbt Corona regels goed uitgevoerd!

Vriendelijk

mevrouw De Ruijter

Super

Vriendelijke ontvangst in deze Corona tijd

heer Bos

Rijswijk Zh

Vriendelijk

heer van Ingen Schenau

Prettige behandeling. Wat me ging doen werd duidelijk uitgelegd

Mooie kapsalon

mevrouw Medema

Prima geregeld, vriendelijk geholpen en netjes geknipt.

Alles goed geregeld