Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw Sanders

Goede prijs kwaliteit verhouding

ok

Nandita

Ik heb tijdens mijn eerste bezoek aan de academie een zeer prettige ervaring overgehouden. Ik heb gevraagd om curtain bangs en de leerling en docent hebben samengewerkt om hier het mooiste resultaat... Ik heb tijdens mijn eerste bezoek aan de academie een zeer prettige ervaring overgehouden. Ik heb gevraagd om curtain bangs en de leerling en docent hebben samengewerkt om hier het mooiste resultaat van te maken. Het was daarnaast ook geen gehaaste afspraak, er werd rustig de tijd genomen om het beste eindresultaat te verkrijgen (in tegenstelling tot de wat ‘snellere’ kappers zoals Brainwash). Ik zou zeker terugkeren voor toekomstige knipbeurten!

Veel tijd besteed aan persoonlijke wensen. Zeer leuke interactie tussen klant en leerling gehad.

Mevrouw Raghoebarsing

Mijn ervaring was dat de kapper echt tijd voor je nam, goed luisterde naar wat ik wilde en dit goed heeft uitgevoerd.

Goed luisteren.

mevrouw de Ruiter

Ik hoefde niet lang op mijn beurt te wachten (had een afspraak) en werd al snel geholpen door een vriendelijk meisje. Ze knipte me vlot en netjes. Ik geniet altijd als de docent komt controleren en... Ik hoefde niet lang op mijn beurt te wachten (had een afspraak) en werd al snel geholpen door een vriendelijk meisje. Ze knipte me vlot en netjes. Ik geniet altijd als de docent komt controleren en dan nog net even dat ene knipje doet om het af te maken! Het was ietsje korter geknipt dan de 2 cm. die ik bedoeld had, maar uiteindelijk stond dat wel sportief!

Goede corona-maatregelen en beleefde benadering.

mevrouw Sevostianova

Knippen

Naar toegewenst

mevrouw Ibrahim

Goed resultaat, vriendelijke en professionele kapster

Haar mooi geknipt (belangrijkste!), vriendelijke en professionele kapster, goede adviezen, ze vroeg vaak of iets naar wens was

heer de Rooij

Het was voor mij de eerste keer en het is goed bevallen. Ik ben keurig geknipt en, na controle van een docent, als tevreden klant vertrokken.

Het "behandelplan" wordt eerst doorgenomen en er is constant controle op de uitvoering.

mevrouw Gieles

Het was voor mij de eerste keer en het is erg goed bevallen

Alles wordt goed uitgelegd en gevraagd. Bij twijfel wordt er goed overlegd met de begeleiding.

Ted Wetzels

Positief en professioneel