Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw de Bruin

Top!

communicatie

mevrouw de Bruijn

Ik kom er regelmatig en nu voor de eerste keer dat ik dit in mag vullen viel het mij zo tegen. Bij binnenkomst geen vriendelijk, goedemiddag, naam noemen en dan sta je daar. Volle bank , wachten... Ik kom er regelmatig en nu voor de eerste keer dat ik dit in mag vullen viel het mij zo tegen. Bij binnenkomst geen vriendelijk, goedemiddag, naam noemen en dan sta je daar. Volle bank , wachten op...... na zeker 10 minuten stond ik er nog zonder dat men iets zei terwijl er een afspraak was gemaakt.
Uiteindelijk werd ik geholpen. Meisje had er weinig zin in, misschien omdat de afspraak om 16 uur was en de zaak bleek te sluiten om 16.30 uur...... wassen werd afgeraffeld. Mijn hoofdhuid werd niet aangeraakt. Naderhand thuis opnieuw gewassen omdat het ging jeuken. Knippen deed ze aardig, geen docent kwam kijken. Was niet nodig volgens haar omdat ze tweede jaars was.
Kortom, de eerste niet fijen ervaring.

Misschien geen klanten meer helpen om 16 uur als je om 16.30 uurdicht gaat.

Altijd zijn ze vrolijk

heer Tolido

Vriendelijke ontvangst, vakkundig behandeld

Vakmanschap

heer den Dopper

Ik kom hier al een tijdje en het bevalt mij prima, heb ook al model gestaan en voel me thuis als klant

Vriendelijk ontvangst

mevrouw Kraan

Ik weet dat een afspraak bij de academie lang duurt. Deze keer duurde het wel erg lang.

Ik werd duidelijk en beleefd aangesproken.

IMvdV

Uitstekend!

Goede begeleiding van de leerlingen door de docenten

mevrouw Bianca en dhr Richard

Ondanks de corona crisis werden we goed ontvangen. we voelden ons veilig! aan alle maatregelen was gedacht en iedereen had een mondkapje op! Goede ervaring!

luistert goed naar de wens van de klant, geduldig,

mevrouw Kontokostas

Prima ontvangst en sfeer

Gastvrijheid

heer Slagter

Contactvriendelijk

mevrouw Heins

Fijne sfeer, oprecht en erg klantgericht

Assertief