Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Almanifi

We came to cut the hair of our 3 year old daughter. the master did everything diligently, clarified with us about the desired hair length, so that we were satisfied. everything worked out well.... We came to cut the hair of our 3 year old daughter. the master did everything diligently, clarified with us about the desired hair length, so that we were satisfied. everything worked out well. daughter said that the hairdresser is a cute girl :)recommended

accuracy, attentiveness, diligence

mevrouw de Roo

Rijswijk

rap geholpen, resultaat is goed naar mijn zin, docent en leerling waren erg goed en aardig. kreeg heerlijk kopje koffie aangeboden. Er werd nog extra tijd voor behandeling uitgetrokken, die ik... rap geholpen, resultaat is goed naar mijn zin, docent en leerling waren erg goed en aardig. kreeg heerlijk kopje koffie aangeboden. Er werd nog extra tijd voor behandeling uitgetrokken, die ik vantevoren niet had aangegeven of bij mijn reservering had genoemd; was spontaan, maar daar was ruimte voor, waar ik erg blij mee was.

heer Versteeg

Heel goed en prima sfeer

Vriendelijkheid en herkenning wie je bent

M. Schoonderwoerd

Fijne plek om een knipbeurt te krijgen. Persoonlijk ga ik hier heen voor het feit dat deze kapsters nog leren dus meer gefocused zijn op de knipbeurt dan smalltalk met mij maken, maar ook de prijzen... Fijne plek om een knipbeurt te krijgen. Persoonlijk ga ik hier heen voor het feit dat deze kapsters nog leren dus meer gefocused zijn op de knipbeurt dan smalltalk met mij maken, maar ook de prijzen zijn heel fijn vergeleken met een "normale" kapper.

fijn dat de docent voor en na het kapsel langskomt om te controleren, ook fijn fijn dat de leerlingen lekker stil zijn meestal. Van mij hoeft dat koetjes en kalfjes gepraat echt niet, dit is ook de... fijn dat de docent voor en na het kapsel langskomt om te controleren, ook fijn fijn dat de leerlingen lekker stil zijn meestal. Van mij hoeft dat koetjes en kalfjes gepraat echt niet, dit is ook de grootste reden de kappersakademie te bezoeken.

mevrouw Latham

Prims

Punctuerl professioneel, vriendelijk

mevrouw De Vilder

Uitstekend

Veel kundige begeleiding, lieve leerling die me geknipt en geverfd heeft

mevrouw Havenaar

Ik word altijd prima geholpen

meisje was heel enthousiast en behulpzaam, werd met zorg en plezier behandeld

Manon van Woudenberg

Iedereen heeft recht om een vak te leren. En bij de nka worden de leerlingen goed begeleid en gecontroleerd, daardoor is de kwaliteit van een bezoek aan de nka verzekerd van kwaliteit.
Dw...
Dw meiden en een incidentele jongen zijn altijd vriendelijk en gericht op het worden van een goede kapper. De docenten zijn professioneel en altijd aanwezig op en juiste en prettige manier.
Dus leuke gezellige bezoekjes aan deze kappersvakschool voor een bescheiden prijs is genoeg reden om daar naar toe te gaan.

In principe word je direct begroet krijg je een zit plek aangeboden met een kop koffie of thee.

Mareike

Heb weer een VIP behandeling gehad.

Het totale pakket.

mevrouw Knoll