Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

heer Gamil

Vriendelijkheid

mevrouw Ajodhia

Ben erg tevreden

Luistert naar wens v klant

mevrouw Chirmoti

Geweldig geholpen (ben helaas haar naam vergeten). Zeer blij met het eindresultaat.

Ook zeer tevreden dat deze leerlingen alles netjes heb gedaan in deze moeilijke tijd.

-klantvriendelijk
- Luistert naar de wensen van de klant

mevrouw Sukhraj

Goede, prettige ervaring. Ik kom hier vaker

Vriendelijk, service, Goed getroffen Coronamaatregelen

Maaike

Over het geheel genomen was het prima, de mensen zijn vriendelijk en klantgericht. We werden al snel op onze afspraaktijd naar de stoel gebracht maar moesten hier vervolgens nog ruim 20min wachten... Over het geheel genomen was het prima, de mensen zijn vriendelijk en klantgericht. We werden al snel op onze afspraaktijd naar de stoel gebracht maar moesten hier vervolgens nog ruim 20min wachten dit was wat jammer. Verder ben ik erg tevreden over de kleur van de highlights. Het knippen ben ik redelijk tevreden dit werd niet heel netjes gedaan en het was nodig dat de docent nog checkte en het netjes afmaakte.

Vriendelijkheid

heer jehee

Mijn ervaringen zijn positief. De meeste studenten zijn enthousiast over hun vak, school en hun toekomst. Goed om die verhalen te horen. Knippen gaat de meesten goed af. Een enkele keer moet er wat... Mijn ervaringen zijn positief. De meeste studenten zijn enthousiast over hun vak, school en hun toekomst. Goed om die verhalen te horen. Knippen gaat de meesten goed af. Een enkele keer moet er wat bijgeknipt worden door de docent. Het is goed om die garantie van een achtervanger te hebben.

Altijd zijn de medewerkers / studenten welgemutst.

mevrouw Kieboom

Prima ervaring

Vriendelijk en vlot

mevrouw Verhage

Dit keer snel geholpen tov vorige keren, duurde erg lang

heer Ebbelaar

Fijne sfeer

heer Shifai

Mooie gebouwen en klantvriendelijk personeel