Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

heer Van roon

Is keurig verlopen.

Nee

mevrouw Vrolijk

Leuke en goede ervaring. Ik vond het zelf ook een beleving voor een leuke prijs!

Aandacht, wassen van haren was heel ontspannen en het was gezellig.

Ik kom graag bij de salon in Rijswijk. Altijd netjes en goed resultaat. Op dit moment doen ze er alles aan om de studie van de studenten doorgang te laten hebben. Hier heb ik alle respect voor.... Ik kom graag bij de salon in Rijswijk. Altijd netjes en goed resultaat. Op dit moment doen ze er alles aan om de studie van de studenten doorgang te laten hebben. Hier heb ik alle respect voor. Voor mij betekent het wel dat ik, zolang de maatregelen gelden, ik alleen mijn haar laat knippen. Een mondkapje is voor mij niet goed. Het komt ook het sociale aspect niet ten goede. Maar top dat de NKA een manier heeft gevonden om de opleiding van de studenten te waarborgen

Persoonlijke aandacht zodra je binnenkomt.

Nicole

Kom er al jaren en ben zeer tevreden over de Nederlandse kappersacademie. Wordt goed geknipt en standaard heerlijk je haar gewassen, vriendelijke begeleiding en dat voor een super prijsje.

Vriendelijk. Goed geknipt. Ontspannen sfeer (geen ego's ??)

mevrouw Hulsker

Altijd vriendelijk en je wordt goed geholpen

De begeleiding

Remco Harms

Goede knipbeurt

Er wordt geluisterd naar je wensen.

mevrouw van marrewijk

Super vriendelijke mensen

Ja, de kapster was heel aardig en we hadden goede gesprekken

mevrouw van den Berg

Goed begeleiden leerling kapster, in gezellige omgeving.

Professionele, vriendelijke ontvangst.

mevrouw Zuijderwijk

Prima geholpen. Fijn dat eerst alles besproken wordt, zodat je weet wat er gaat gebeuren en prijsopgave.

Geordend

mevrouw Otterloo

Gastvriendelijk ontvangen, goed geknipt, heel tevreden.

Gelijk aangesproken, heel vriendelijk en behulpzaam. Heel prettig dat mijn afspraak uur kon worden verzet. De kapster was heel vriendelijk en luisterde wanneer ik iets liever anders wilde. Vroeg ook... Gelijk aangesproken, heel vriendelijk en behulpzaam. Heel prettig dat mijn afspraak uur kon worden verzet. De kapster was heel vriendelijk en luisterde wanneer ik iets liever anders wilde. Vroeg ook op juiste momenten ondersteuning van docent. Fijn dat de docent er op afstand op toekeek. Had er zo alle vertrouwen in en super geknipt!