Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Brans

Super, ik kende het vanuit mijn vorige woonplaats Rotterdam. Ben blij dat er nu ook een op fietsafstand van mijn eigen huis zit. M'n eigen kappertje uit Voorburg heeft de Corona crisis niet... Super, ik kende het vanuit mijn vorige woonplaats Rotterdam. Ben blij dat er nu ook een op fietsafstand van mijn eigen huis zit. M'n eigen kappertje uit Voorburg heeft de Corona crisis niet overleefd dus zoekend naar een nieuwe kapper kwam ik jullie tegen.

Wat een werk heeft de conciërge verricht om alles Corona proof te maken. En wat een leuke meid is Sien, ben blij met m'n kapsel.

Uitstekend

Fijne sfeer, open, vriendelijk

mevrouw Baak

Heel tevreden.

Student(Liza) luisterde goed naar mijn wensen. Ik ben daarom ook heel blij met mijn kapsel. Precies zoals ik wilde.

mevrouw Vinkestijn

Student wordt goed geholpen voor en na t knippen door docente. Merkte wel dat het nu chaotischer was ivm RIVM maatregelen, mondkapjes dragen door alle partijen. Daardoor is het knippen wat lastiger... Student wordt goed geholpen voor en na t knippen door docente. Merkte wel dat het nu chaotischer was ivm RIVM maatregelen, mondkapjes dragen door alle partijen. Daardoor is het knippen wat lastiger aan de voorkant. Vond dat docente minder aandacht besteedde aan t eindresultaat. Ik zag dat dit varieerde per persoon. Bij een oudere man werd meer tijd aan eindresultaat besteed. Werd ook teveel gekletst over persoonlijke situatie vd docente, trouwerij opkomst. Mag iets professioneler vanaf haar kant.
Vond het fijner als er niet naast elkaar gezeten werd bij het haren wassen, ook al zit er een plastic schermpje tussen.

Schoon, RIVM maatregelen goed toegepast

mevrouw Brousse

Il ben super blij met mijn nieuwe kapsel. Ghislaine is super gezellig en aardig en zij heeft heel goed begrepen wat ik wilde!

Vriendelijke mensen, die nemen de tijd om goed te begrijpen wat ik wilde

heer Cecchetto

Super

vriendelijk deskundig en nemen de tijd

Sharoma

Heel goed, ik ben er nu al een paar keer heen gegaan.

de studenten en docenten zijn erg aardig en laten je je op je gemak voelen.

mevrouw Buffington

Floor was bekwaam en vriendelijk

heer Taal

Prima.

Aardig en beleefd.

mevrouw maragh

Very Good. Always get what I ask for.

Excellent support for both client and student.