Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

anoniem

Gastvrije en vriendelijke ontvangst

direct en vriendelijk aangesproken, met heldere en duidelijke uitleg

heer Shikuku

De wachttijd was veel te lang

heer van Eijk

Hinderlijke mondkapjes natuurlijk. studente niet erg geïnteresseerd in mijn eenvoudige kaalscheer beurt. Goede en prettige begeleider die zorgvuldig afwerkte.

Vrolijk

mevrouw Groenendijk

Ik ben altijd heel tevreden en kom graag in de salon. Had alleen gisteren het iedee dat er uiteindelijk geen leegjes geknipt zijn en alleen een stukje eraf.dit is ook prima maar vanwege mijn dikke... Ik ben altijd heel tevreden en kom graag in de salon. Had alleen gisteren het iedee dat er uiteindelijk geen leegjes geknipt zijn en alleen een stukje eraf.dit is ook prima maar vanwege mijn dikke haar al snel niet meer in model zit

Er wordt goed toezicht gehouden door de docenten

mevrouw van Harte

Top service en lieve kapsters

Geven goed advies over hoe je het haar moet verzorgen

mevrouw de Bruin

Heel goed, goede kapster ondanks dat ze "pas" in haar eerste jaar zat!

vriendelijk en duidelijk

Fijne kapsalon!

Prettig, professioneel, snelle ontvangst, goede prijzen, mooie, lichte ruimte

Emma

Ik ben goed geholpen, al wilde ik niet dat mijn haar gedroogd werd met de föhn en deed ze dat toch. De gesprekstof was onwijs ongemakkelijk. Ze had het over haar ongesteld zijn en kinderen e.d. Het... Ik ben goed geholpen, al wilde ik niet dat mijn haar gedroogd werd met de föhn en deed ze dat toch. De gesprekstof was onwijs ongemakkelijk. Ze had het over haar ongesteld zijn en kinderen e.d. Het ging vooral over haarzelf, al had ze dit wellicht niet in de gaten. Ik was blij toen ik weer kon gaan!

De knipbeurt zelf was erg goed!

janssen

Rijswijk

zorgvuldigheid

heer van der Wart

Het haar was goed geknipt, kapster was erg vriendelijk.

Vriendelijke mensen.