Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Boon

Ik ben al jaren een tevreden vaste klant

Vriendelijk

mevrouw bier

schoon

mevrouw Luinstra

Liever naar de aka dan een gewone kapper:open karakter van het personeel, betaalbaar en een echt uitje!

Uitnodigend, duidelijk

mevrouw Mackaaij

Al jaren prima ervaring

Vriendelijke ontvangst

mevrouw Mattheus

Direct bij binnenkomst aangesproken. Uitleg over gebruik mondkapjes.

heer Bansie

Goed, snel,kundig

Vriendelijkheid, goede terugkoppeling met de klant.

mevrouw Nederhof

Vriendelijk

Prima sfeer tussen studenten en docenten. Vriendelijk en geduldig naar de klant.

heer verheul

Ik kom al ruim 25 jaar bij de nederlandse kappersacademie,ik zou me geen betere kapper kunnen wensen,zolang je er rekening houd dat het soms wat langer kan duren voordat je weer met een fris kapsel... Ik kom al ruim 25 jaar bij de nederlandse kappersacademie,ik zou me geen betere kapper kunnen wensen,zolang je er rekening houd dat het soms wat langer kan duren voordat je weer met een fris kapsel naar buiten loopt heb ik zelden iets te klagen.

je gaat nooit weg zonder dat je kapsel is nagelopen en de prijs van wassen en knippen ik vindt het best dapper dat ze de prijzen laag houden,de concurent doet het minimaal voor het 3 dubbele en dan... je gaat nooit weg zonder dat je kapsel is nagelopen en de prijs van wassen en knippen ik vindt het best dapper dat ze de prijzen laag houden,de concurent doet het minimaal voor het 3 dubbele en dan is het nog maar de vraag of het goed gegedaan is.

mevrouw Kottenhagen

Die was goed

was slecht te verstaan door de schermen

mevrouw van der Hoek

Positief ervaren. Het is best lastig lijkt mij, om haren te knippen bij iemand met een mondkapje op. Achteraf had ik toch liever bobline op dezelfde lengte.

Klantvriendelijk