Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Normaal super tevreden. Dit keer een studente die er geen zin in had. Vind de dagen ook zwaar en de opleiding niet zo leuk. Verder was ze wel aardig aardig maar wilde alles snel snel. Verder is er... Normaal super tevreden. Dit keer een studente die er geen zin in had. Vind de dagen ook zwaar en de opleiding niet zo leuk. Verder was ze wel aardig aardig maar wilde alles snel snel. Verder is er veel meer afgeknipt dan afgesproken. In 20 minuten heeft ze rechte kmiplijn+lagen geknipt.

Erg vriendelijke omtvangst

Marjan Sipeman

Ik voel me er erg prettig. Je bent echt klant en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant

Zeer vriendelijk personeel

Rene Vlaardingerbroek

Ik heb goede ervaring met de Kappersakademie. Vriendelijk, correct en er wordt goed gecommuniceerd over hoe je geknipt wilt worden. Ook de controle door de docenten is goed maar wel streng. Waar ik... Ik heb goede ervaring met de Kappersakademie. Vriendelijk, correct en er wordt goed gecommuniceerd over hoe je geknipt wilt worden. Ook de controle door de docenten is goed maar wel streng. Waar ik het al prima vind zitten hebben zij soms toch nog een opmerking.

Vaak een andere student. Dit heeft voordelen omdat iedere student zijn/haar steentje bijdraagt en een soms verfrissende kijk heeft op het kapsel.
Vriendelijke bediening, ik voel me niet een van...
Vriendelijke bediening, ik voel me niet een van velen.
Voldoende tijd en aandacht.
De prijs is zeker belangrijk voor mij en laag.

Roel

Ben al meer dan 10 jaar vaste klant. erg tevreden.

vriendelijk, goede ontvangstruimte

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste meneer Pas,
Fantastisch om te lezen dat u al zo lang tevreden klant bij ons bent!
Namens ons team in Rijswijk, bedankt!
Martijn Abers, algemeen directeur

Erg verdrietig

Vriendelijk, jas aangenomen

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw,
Waarom bent verdrietig? Wat kunnen we voor u betekenen? Zou u ons uw telefoonnummer willen mailen? Dan nemen we contact met u op.
Martijn Abers,...
Beste mevrouw,
Martijn Abers, algemeen directeur

Hele prettige kapsalon

Er wordt goed naar de klant geluisterd. De prijs is top!

Goede ervaring! Aardige medewerkers en goede sfeer.

Vriendelijk

van Gelder

Ronduit bizonder prettig

Wordt snel geholpen

Amber lipman

Zijn aardig en luisteren goed naar wat je wilt met je haar

hartelijke ontvangst