Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

Tony

Prettig goed en laagdrempelig

Prijs

Op tijd geholpen, geen wachttijd

Het is erg prettig om bij jullie geknipt te worden. Studenten doen erg hun best en onder supervisie van lerares gaat t prima.

De lerares haalde mij op heel vriendelijke manier op. Je voelt je welkom. Ook de controle op wat de student doet is prettig.

Netjes geknipt, vriendelijke student

Er wordt hoeft geknipt, prijs

Meestal goed. Ditmaal had ik een meisje dat niet erg sociaal vaardig was. Ze communiceerde nauwelijks. Vroeg niet goed wat ik wilde. Was niet duidelijk over hoe ik mijn hoofd moest houden. Bood geen... Meestal goed. Ditmaal had ik een meisje dat niet erg sociaal vaardig was. Ze communiceerde nauwelijks. Vroeg niet goed wat ik wilde. Was niet duidelijk over hoe ik mijn hoofd moest houden. Bood geen koffie aan. Goede ondersteuning door docent. Na controle en kleine correcties. Goede projs-/kwaliteitverhouding. Nette salon

Onmiddellijk te woord gestaan. 'Neemt u even plaats op de bank'

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw, Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. We willen u bedanken voor de uitgebreide feedback die we van u mochten ontvangen. We zullen dit bespreken met ons team en hopen u de... Beste mevrouw, Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. We willen u bedanken voor de uitgebreide feedback die we van u mochten ontvangen. We zullen dit bespreken met ons team en hopen u de volgende keer nog beter van dienst te kunnen zijn. Graag weer tot een volgende keer in onze Rijswijkse salon. Met vriendelijke groet, Martijn Abers, Algemeen directeur

De zaak zag er goed en professioneel uit.

Professioneel en schoon

beleefdheid

Lisette

Men is op de hoogte van de afspraak en ik hoef niet lang te wachten.

Rijswijk

straals gezelligeheid en bedrijvigheid uit met die jonge mensen

Normaal altijd helemaal prima, deze keer wat minder; die verdere antwoorden.

Normaliter erg tevreden over de wachttijd, altijd tevreden met mijn kapsel