Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

Jennifer

Gezellig en goed geknipt

Leuke prijzen

Liesbeth

Het is mij prima bevallen.

De meisjes/jongens zijn erg aardig en behulpzaam; ook naar elkaar toe! Had mij ingesteld op wachten!
Alles liep gesmeerd.

Yvon

Niet tevreden

Vriendelijkheid

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw Yvon, Jammer dat u deze keer ontevreden was. We hopen dat u een volgende keer meer te spreken bent over uw behandeling. In ieder geval bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet,... Beste mevrouw Yvon, Jammer dat u deze keer ontevreden was. We hopen dat u een volgende keer meer te spreken bent over uw behandeling. In ieder geval bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Martijn Abers, Algemeen directeur.

Sandra

Prima ervaring

Gastvrij

Heleen van Dijk

Een zeer goede ervaring! Voor de 1e keer mijn haar laten doen. Enthousiaste mensen. Goed advies, een zeer mooi resultaat 👍 geknipt, uitgroei, volledige kleuring en prachtig in model gebracht! Een zeer goede ervaring! Voor de 1e keer mijn haar laten doen. Enthousiaste mensen. Goed advies, een zeer mooi resultaat 👍 geknipt, uitgroei, volledige kleuring en prachtig in model gebracht!
Candice nogmaals bedankt!

Het enthousiasme waarmee je geholpen wordt!

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw Van Dijk, Wat een mooie review! Bedankt voor het mooie compliment. We zullen dit zeker delen met ons team in Rijswijk. We zien u graag weer terug in onze salon. Alvast fijne... Beste mevrouw Van Dijk, Wat een mooie review! Bedankt voor het mooie compliment. We zullen dit zeker delen met ons team in Rijswijk. We zien u graag weer terug in onze salon. Alvast fijne feestdagen! Met vrienden groet, Martijn Abers, Algemeen directeur

joke

vriendelijkheid

Ria Termaaten

Uitstekend

Zijn geduldig en er wordt naar je wensen geluisterd

NKA rijswijk

Rijswijks

Persoonlijke aandacht, vrolijkheid en ik heb echt een leuk gesprek gevoerd + perfect geknipt or Robin.

isa

Prima, vriendelijk en gastvrij

Niet heel speciaal sterke punten.