Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik had om 9 uur een afspraak. toen ik aankwam stond er niemand achter de balie. Dus gewoon gaan zitten. Toen er eenmaal iemand stond, werd ik heel hartelijk ontvangen.

Personeel is heel vriendelijk. Er wordt goed gevraagd wat je exact wilt. En bij twijfel roept de student de leerkracht. De prijzen zijn ook heel gunstig. En het is heel schoon in de salon.

Beetje druk

begeleiding door leerkrachten
Studenten worden goed in het diepe gegooid

Ben vaker daar naar toe geweest altijd goede service allemaal aardig

Nee niet echt

Erg tevreden. Het is altijd leuk om te zien hoe de kapsters van elkaar verschillen. Sommigen gaan heel gedetailleerd te werk, anderen weer heel erg vlot (in de positieve zin), maar ik merk vooral... Erg tevreden. Het is altijd leuk om te zien hoe de kapsters van elkaar verschillen. Sommigen gaan heel gedetailleerd te werk, anderen weer heel erg vlot (in de positieve zin), maar ik merk vooral dat ze het doen voor ervaring en niet voor het geld.

De kapster die ik deze keer had ging heel secuur en precies te werk. Ze kwam me erg praktisch en efficient over.

Helena Stikkelman

Mijn ervaring is super goed, een vriendelijk ontvangst, een erg aardige dame die mij heeft geknipt, vroeg duidelijk wat mijn wens was en dacht ook mee wat het best zou zijn voor mijn dunne haren.

vriendelijk, goede service

Prettig onthaal, professionele begeleiding en goede sfeer.

Vriendelijkheid

Prima, waar het in de “ normale” kapsalon bijna automatisch gaat is hier volop aandacht voor de klant. Er wordt gevraagd ,en er wordt overlegd.

Persoonlijke aandacht

Hennie de Man

Personeel was voor mij als mindervalide erg behulpzaam

Gezellig en professioneel geknipt

Patricia de jong

Meer dan goed, ben zeer tevreden

Alles word van te voren goed besproken en de studenten worden goed gecontroleerd voor, tijdens en na de behandeling