Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima hoor; voor een mooie prijs.

Ziet er groot en professioneel uit

H.Nooteboom

Kom er al lang, ben ook geregeld model, altijd leuk en gezellig!

Gastvrij,zeer klantvriendelijk!Hier word echt naar je geluisterd en ook de prijs is belangrijk.

Ed

Altijd vriendelijke medewerkers en een kapsel naar wens.

Joy was super aardig, geïnteresseerd en enthousiast. Ben tevreden met een net kapsel naar huis gegaan.

Arthur

Goed geholpen! Alles was naar wens.

Leuke docente mevrouw Veer. Weet wat ze doet en komt enthousiast over op haar leerlingen! Ook naar de klant een leuke uitstraling! Iemand duidelijk van haar werk houd.

Ismail

Prima kapperszaak voor een prima prijs. Aardige en vakkundige medewerkers (in opleiding)die heel goed naar de klant luisteren.

De flexibiliteit van de medewerkers, ze nemen de tijd voor je en laten hun werk door een docent controleren aan het eind.

Mijn kapper was erg aardig en aangenaam. ze was professioneel en hardwerkend.

ze is erg professioneel en aardig. ze is erop gericht om goed werk te doen

N groot

Deskundig advies, aardig gesprek, gemotiveerde leerling. Ondanks dat ze net 6 weken op de opleiding zat, prima geknipt

Goed toezicht van leraren

Theo Kassninck

De teamleiders als ook de leerlingen zeer correct, vakkundig, schoon, vriendelijk en beleefd. Zeer professionele organisatie.

Vakkundig, professioneel, schoon, vriendelijk en beleefd. Zowel de docenten als ook de leerlingen!

Goeie ervaring. Was mijn allereerste bezoek. Had al jaren een kapster aan huis. Heb niet zoveel haar meer en vindt daarom een bezoek aan een 'gewone' kapper te duur. Ze zijn zo klaar. De... Goeie ervaring. Was mijn allereerste bezoek. Had al jaren een kapster aan huis. Heb niet zoveel haar meer en vindt daarom een bezoek aan een 'gewone' kapper te duur. Ze zijn zo klaar. De prijsstelling hier is veel vriendelijker.

Iedereen is erg vriendelijk. Al vrij snel koffie of thee. Afspraak maken via internet ideaal.

Ik kom speciaal uit Leidschendam naar Rijswijk voor deze kapper dus dat zegt genoeg

Kwaliteit van het werk, de sfeer om me heen.