Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

De kapster oogt professioneel en gezellig. De kapsalon zelf is rumoerig, de toiletten waren vies.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Bedankt voor uw feedback. Wij zullen de toiletten beter in de gaten gaan houden! Met vriendelijke groet, Martijn Abers Algemeen directeur

Erg prettige ervaring in de kapsalon. Zie reden hieronder.

Netjes ontvangen in de kapsalon, werd snel geholpen. Was zelfs eerder aan de beurt toen ik iets te vroeg was. Prettige sfeer.
Ik hoefde niet lang te wachten op iemand om de student te...
Ik hoefde niet lang te wachten op iemand om de student te controleren. Toen het nog niet helemaal goed was en nog iets bijgeknipt moest worden werd er opbouwende feedback gegeven aan de student. Er heerst een fijne sfeer in de kapsalon.

Stefan

Heel goed

Heel vriendelijk

Graviaar

Vriendelijk, beschaafd

Toewijding, precisie

Er mooie en ruim opgezette zaal

De studenten moeten alles laten controleren en praten gezellig met je

Goed, jas aangenomen, kopje koffie aangeboden, vriendelijke meiden, geeft het gevoel van een goede klas.

Vriendelijke meiden

Vriendelijk geholpen; er werd goed gecheckt wat mijn wensen waren.

Maarten

Over het algemeen ben ik tevreden hoe ik geknipt word, heb ook wel 2 keer een mindere knipbeurt gehad. Beide keren was dat aan het einde van de dag. Er was duidelijk een verschil te zien tussen... Over het algemeen ben ik tevreden hoe ik geknipt word, heb ook wel 2 keer een mindere knipbeurt gehad. Beide keren was dat aan het einde van de dag. Er was duidelijk een verschil te zien tussen links en rechts. Advies voor mijn haar heb ik als man niet echt nodig, is mijn mening.

Prettige sfeer en goede resultaten.

Aandacht van de docenten voor de resultaten.