Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima ervaring. Snel en goed geholpen.

Vriendelijk en snel behandeling

Kaspsel is korter dan de bedoeling was, maar ben toch tevreden over het resultaat

Werd meteen geholpen aan de balie

Thea van Es

Werd vriendelijk ontvangen bij de balie en even later begroet door Denise. Vakkundig mijn haar geknipt, precies zoals ik het wilde. Denise gaf mij ook de nodige tips om mijn haar te stylen, heb fijn... Werd vriendelijk ontvangen bij de balie en even later begroet door Denise. Vakkundig mijn haar geknipt, precies zoals ik het wilde. Denise gaf mij ook de nodige tips om mijn haar te stylen, heb fijn haar. Vond dat heel erg prettig dat ze de tijd nam om het uit te leggen. Denise was heel open en geïnteresseerd in de klant. Ik kan werkelijk geen minpunten ontdekken👍Denise, ik wens jou heel veel succes toe met de opleiding, je bent een toppertje😀

Vriendelijk bij ontvangst salon. Deskundige begeleiding, leerling gaf tips en tricks om mijn fijne haar te stylen. Een open persoonlijkheid.

Priscilla

Je wordt goed ontvangen, er wordt goed geluisterd naar wat je wilt en goed advies gegeven.

Nee

Ik ben al enige jaren klant, wat mij opvalt is dat de studenten over het algemeen een weinig enthousiaste indruk maken.
Ze lopen wat gelaten rond, begroeten geen andere klanten en hebben geen...
Ze lopen wat gelaten rond, begroeten geen andere klanten en hebben geen positieve uitstraling.
Erg jammer, want als klant is het toch leuker binnen komen met blije en enthousiaste gezichten.

Fijne kapsalon om geknipt te worden. Alle leerlingen zijn zeer vriendelijk en behandelen je met respect. De docenten houden goed zicht op het proces en helpen waar nodig.

Marjon

Ik werd vriendelijk ontvangen. De kapster was heel aardig . Ben prima geknipt.

Kapster was erg vriendelijk en dacht goed mee.

Goed geknipt in een ontspannen setting

Helma

Prima. De kapster had inzicht, lijkt doelbewust, gaf advies, was gezellig en open, zonder de hele tijd over zichzelf te praten. De salon is licht en gezellig. Goede vaste volgorde die herkenbaar is.... Prima. De kapster had inzicht, lijkt doelbewust, gaf advies, was gezellig en open, zonder de hele tijd over zichzelf te praten. De salon is licht en gezellig. Goede vaste volgorde die herkenbaar is. Prettig dat de docenten meedenken.