Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Judith

Altijd heel bijzonder

De prijs(ben en blijf een Hollander)

Kees Van Roon

Is goed bevallen. Alleen parkeren is een probleem.

Jeroen heeft mij geknipt. Aardige jongen die ook de tijd nam voor een gesprekje.
Hij komt er wel.

Suzie Louis

Wachttijd was vreselijk lang door de vakantie en studenten die zich hadden ziekgemeld.
Ik heb netjes gewacht. Daarna kreeg ik een student met die volgens mij psygisch niet oke was.
De...
De student zat in blok drie en zou de basis moeten kennen, maar kon niet eens mn haar kammen.
Uitresultaat was scheef, docent heeft het gecorrigeerd.

1.5 uur gezeten voor puntjes knippen 90% van de tijd voor het kammen en bijdehante opmerkingen.

Het is altijd netjes in de salon

Heel klantvriendelijk

Digitaal afspraak gemaakt. Ging prima. Ontvangst correct. Mooie ruimte. Groot en licht. Wel lang wachten, aan het begin van de werkdag. Optreden student goed. Tevreden met kapsel.

Neen

Netjes ontvangen op tijd geholpen door een vriendelijk meusje

Het ziet er professioneel uir

Zeer plezierig, en goede knipbeurt. Heel tevreden.

Aandacht voor detail. En de prijs natuurlijk.

Wendy

Heel tevreden. Ik kwam voor knippen en kleuren. Met het meisje dat mij hielp de opties doorgenomen en uiteindelijk met de docent erbij besloten wat het beste was. Het resultaat is heel mooi. Prima... Heel tevreden. Ik kwam voor knippen en kleuren. Met het meisje dat mij hielp de opties doorgenomen en uiteindelijk met de docent erbij besloten wat het beste was. Het resultaat is heel mooi. Prima geholpen, heel klantvriendelijk.

Goede begeleiding van docenten. Ze laten de studenten hun gang gaan, maar houden alles goed in de gaten. Ik kom er vaker, maar dit was de eerste keer om te kleuren. Door de begeleiding had ik er... Goede begeleiding van docenten. Ze laten de studenten hun gang gaan, maar houden alles goed in de gaten. Ik kom er vaker, maar dit was de eerste keer om te kleuren. Door de begeleiding had ik er vertrouwen in.