Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima 1e ervaring!! Ga zeker vaker komen.

Esther van Berkel

Vandaag ben ik goed geknipt door kapster van de kappersacademie.

Je wordt netjes geholpen.

holstein

Heel goed ben tevreden

goede controle door de docenten

Goed ontvangen en goed geknipt. Er wordt goed de tijd genomen voor het knippen.

Beleefdheid van de student
Vragen of ik wat drinken wilde
Goede focus op het knippen
Fijn dat je van tevoren een prijs te horen krijgt wat je moet betalen

Judith Witte

Ik vond het best wel tegenvallen.

De begeleidsters waren zeer vriendelijk en kundig, gelukkig waren ze aanwezig.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw Witte,
Beste mevrouw Witte,
Wat jammer om te lezen dat de behandeling in de salon niet naar wens is verlopen. Onze vestigingsmanager, Patty van Waardhuizen, zou dit graag telefonisch met u willen bespreken.
Mogen wij u vragen om, wannneer u in de gelegenheid bent, telefonisch contact met ons op te nemen? Dat kan in dit geval rechtstreeks met Patty van Waardhuizen, zij is bereikbaar op onze vestiging in Rijswijk op telefoonnummer
070 – 890 06 56.
Wij horen graag van u!
Team NKA

Ik kom er al jaren en ben zeer tevreden.

Nee

Marga Verhage Veenstra

Blij dat de kappersakademie bij mij om de hoek zit en kom daar vanaf het eerste begin.
Heel tevreden over de behandeling door de studenten en docenten er wordt goed geluisterd naar wat je wil , regelmatig drinken aangeboden en altijd vriendelijk en geduldig. Zou nooit meer naar een " gewone" kapper willen. Je moet alleen geduld hebben en geen haast want het zijn wel leerlingen die toch een goed resultaat willen halen.

Vriendelijke benadering
Het is er schoon
Voordelig

Zeer fijn bezoek, iedere keer dat ik hier kom héél hartelijk ontvangen en aardige studenten die altijd een praatje maken en geïnteresseerd zijn in hun klanten

Goed toezicht door docenten (zelfs tweemaal)

(Omroep) Samuel

Alles ging goed
Afspraak liep iets uit

Was voor de eerste keer, maar was een prima ervaring. Als docent zijnde vind ik het leuk om te zien hoe deze studenten opgeleid worden. Top initiatief!