Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Mosem

Niet goed zijn slecht zelfs de vrouw die daar les geeft weet er niks van want zij heeft Mn zoontje geknipt omdat de leerling njet weet hoe het moet ,ik moest mijn zoontje uiteindelijk helemaal kaal... Niet goed zijn slecht zelfs de vrouw die daar les geeft weet er niks van want zij heeft Mn zoontje geknipt omdat de leerling njet weet hoe het moet ,ik moest mijn zoontje uiteindelijk helemaal kaal scheren,omdat het er niet professioneel uit zag en wat maar gedaan .

Geen een

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste heer/ mevrouw Mosem,
Beste heer/ mevrouw Mosem,
Wat jammer om te lezen dat u bij thuiskomst toch niet tevreden bleek met het kapsel van uw zoon. Graag zouden wij dit met u willen bespreken en willen u vragen telefonisch contact met ons op te nemen op telefoonnummer 010-4111315.
Team NKA

Uitstekend

Ik werd heel zorgvuldig geknipt. Bijzonder vriendelijke dame.

Was prima.

Zelden zo goed geknipt.

Edith

The school is clean and tidy. the staff are very nice and friendly.

it is very nice for the teacher to give advice and discuss about the hairstyle before they start.

Voor het eerst weer na 30 jaar naar de kappersacademie geweest. En ik ga zeker volgende keer terug!

Heel netjes eerst besproken wat er gedaan moest worden. Dit meisje gaf me een tip mee. Uiteindelijk hoor je gelijk wat de rekening wordt. Geen onduidelijkheid.

Ingrid Roelofs

Werd direct bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Even op de bank gewacht en toen naar een stoel gebracht. Daar even gewacht. Prachtige salon met goede sfeer en erg vriendelijke medewerkers.... Werd direct bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Even op de bank gewacht en toen naar een stoel gebracht. Daar even gewacht. Prachtige salon met goede sfeer en erg vriendelijke medewerkers. Supervisors zijn erg goed in hun werk.
Student heeft mij ook goed geknipt en wachtte 2 of 3x (weet niet meer) op controle tussendoor. Kreeg goede aanwijzingen voor mijn haar. Enige punt: haar kan krachtiger gewassen worden. Student waste mijn hoofd heel voorzichtig maar dit mag wat steviger gebeuren. Vriendelijke, beleefde jongen die weet waar hij mee bezig is.

Zie boven

Het was een prettige middag bij de Kappersakademie

Vriendelijke meisjes en juffen, ik heb altijd het idee dat de meisjes geleerd wordt met respect met de klanten om te gaan en dat is prettig

Sonja prins

Ben dik tevreden

Nou nee niet direkt

Heel positief. Vriendelijke mensen en studenten die professioneel en kundig overkwamen. Ik werd in alle rust geholpen, ookal was het best druk. Er werd goed geluisterd en doorgevraagd naar mijn... Heel positief. Vriendelijke mensen en studenten die professioneel en kundig overkwamen. Ik werd in alle rust geholpen, ookal was het best druk. Er werd goed geluisterd en doorgevraagd naar mijn wensen.En dat voor nog geen 10,-

Goede tips, niet opdringerig, kundig, enthousiast, geen extra/onverwachte kosten