Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Goed. Het was wel druk en tussen het knippen en kleuren door moest ik veel wachten. Dat was jammer. Verder prima!

Vriendelijke mensen

Prima, je wordt netjes ontvangen, leerlingen zijn erg aardig. Luisteren goed wat je wil. Je moet zelf goed aangeven hoe je het wil. Misschien zou iets meer advies over wat mogelijk is prettig... Prima, je wordt netjes ontvangen, leerlingen zijn erg aardig. Luisteren goed wat je wil. Je moet zelf goed aangeven hoe je het wil. Misschien zou iets meer advies over wat mogelijk is prettig zijn. Docenten begeleiden en corrigeren goed.
Het kost alleen veel tijd, maar dit is logisch gezien het feit dat niets zonder overleg en controle plaatsvindt

Marjolijn

Kapper Lex kwam gemotiveerd en bekwaam over. Meteen het gevoel dat ik in goede handen was. Gezellige gesprekken, attent met aanbieden van koffie/thee en allerbelangrijkst: heel goed geknipt! Ben erg... Kapper Lex kwam gemotiveerd en bekwaam over. Meteen het gevoel dat ik in goede handen was. Gezellige gesprekken, attent met aanbieden van koffie/thee en allerbelangrijkst: heel goed geknipt! Ben erg tevreden met mijn haar.

Mooie grote en schone salon.
Snel geholpen
Goede kapper
Goede begeleiding

Goed!

Goed geknipt en aardige mensen.

Kim

Word altijd goed geholpen.
Knippen en kleuren word altijd naar wens goed gedaan.
Leraren geven de leerlingen goede adviezen als het kapsel beter kan voor de klant.

Erg vriendelijke medewerkers.

Vriendelijk geholpen. Aan wensen voldaan.

Schone nette zaak met vriendelijke kapsters en leerlingen.!

Het is altijd leuk om hier naar de kapper te gaan. De dames (en heren) doen ontzettend hun best om tot een goed resultaat te komen, zijn klantvriendelijk en de prijs is redelijk. Kortom, een fijne... Het is altijd leuk om hier naar de kapper te gaan. De dames (en heren) doen ontzettend hun best om tot een goed resultaat te komen, zijn klantvriendelijk en de prijs is redelijk. Kortom, een fijne ervaring.

Je wordt gelijk begroet en je jas wordt netjes aangenomen.

Joyce Ouwens

Mijn ervaringen zijn sterk verbeterd!

Ik vind het heel erg fijn, dat de kapster telkens aangeeft wat ze gaat doen!
Ik vind het heel erg fijn, dat de kapster telkens aangeeft wat ze gaat doen!
Ook vind ik het heel erg goed, dat men duidelijk aangeeft wat mogelijk is met mijn haar, wat ik niet moet doen. Dat waardeer ik echt! Ook vond ik het prettig, dat ik voordat ik aan de beurt was, al iets te drinken kreeg aangeboden.

Heel goed! Het ging lekker vlot, het meisje dat me knipte was erg aardig. Ze had wel wat tips nodig van de lerares - maar dat geeft niet! Mijn pony is nog nooit zo goed geknipt geloof ik.