Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima!

...

Ik kom hier al jaren en ik ben zeer tevreden. Heel vriendelijke en gemotiveerde leerling kappers en kapsters die zin hebben in de toekomst. Haar altijd perfect geknipt. Beter nog dan de regiere... Ik kom hier al jaren en ik ben zeer tevreden. Heel vriendelijke en gemotiveerde leerling kappers en kapsters die zin hebben in de toekomst. Haar altijd perfect geknipt. Beter nog dan de regiere kapper waar je soms drie keer zoveel betaalt.

Zie beoordeling

Prettige ontvangst.
Vriendelijke studenten en leerkrachten.
Het knippen duurt vanzelfsprekend wat langer, maar ga de meeste keren met een kapsel naar wens naar huis.

Nette ontvangst, vlot door leerkracht naar plaats gebracht.
Correcte vriendelijke benadering cursist en leerkracht.

Netjes geholpen en goed geknipt

Schoon, ruim, vriendelijke mensen

Nona

Zeer tevreden met Kelly Schipper!
Ze heeft precise gedaan wat ik wilde en mij van uitstekend advies voorzien.

Ik ga graag naar de NKA, omdat de studenten leergierig zijn en...
Zeer tevreden met Kelly Schipper!
Ze heeft precise gedaan wat ik wilde en mij van uitstekend advies voorzien.

Ik ga graag naar de NKA, omdat de studenten leergierig zijn en daarom erg hun best doen om een goed resultaat te leveren vs de arrogantie van reguliere kappers.

De studenten worden heel goed begeleid en ik ga er altijd tevreden weg.

zie eerste vraag

Chitravia

Ik ben geknipt en gekleurd door Melanie.
Lieve meid,begeleid door een even leuke docente.
Ik ben van heel donkerbruin naar caramelblonde kleur gegaan in 1 sessie.
Het was een lange...
Ik ben geknipt en gekleurd door Melanie.
Lieve meid,begeleid door een even leuke docente.
Ik ben van heel donkerbruin naar caramelblonde kleur gegaan in 1 sessie.
Het was een lange dag maar desondanks werd er zorgvuldig met mijn haar omgegaan.

Mijn beleving was fijn!

Mooi salon,ruim en schoon.
Ondanks de drukte was het geen chaos.
De docenten kijken regelmatig mee of alles goed gaat.

Bij binnenkomst was het redelijk druk, waardoor ik ondanks mijn afspraak toch moest wachten (ik schat 20-25 minuten tot het eerste contact met de kapster). Daarna is alles goed verlopen. Mijn haar... Bij binnenkomst was het redelijk druk, waardoor ik ondanks mijn afspraak toch moest wachten (ik schat 20-25 minuten tot het eerste contact met de kapster). Daarna is alles goed verlopen. Mijn haar is gewassen en geknipt door een kapster en daarna geverfd (foliekleuringen) door een andere kapster. Beide dames waren vriendelijk en zeer kundig. Het toezicht door de docenten verliep goed en zij waren ook goed bereikbaar als de dames vragen hadden of tips wilden.

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat en ik zal de Kappersakademie zeker aanbevelen aan vrienden/familie!

Ik werd goed geholpen door de kapsters. Ze waren allebei erg vriendelijk en dachten goed mee. Ook de docenten kwamen regelmatig kijken om polshoogte te nemen en waren erg betrokken bij het behalen... Ik werd goed geholpen door de kapsters. Ze waren allebei erg vriendelijk en dachten goed mee. Ook de docenten kwamen regelmatig kijken om polshoogte te nemen en waren erg betrokken bij het behalen van het eindresultaat.

Sabrina

Weer goed geholpen door de studenten van de NKA. Het enige is dat het vaak lang duurt voordat je helemaal klaar bent. De studenten zijn natuurlijk aan het leren, dus je moet er niet naar toe als je... Weer goed geholpen door de studenten van de NKA. Het enige is dat het vaak lang duurt voordat je helemaal klaar bent. De studenten zijn natuurlijk aan het leren, dus je moet er niet naar toe als je denkt even snel geknipt te worden.

Marco

Erg vriendelijk en goede service

Vriendelijk en men denkt met je mee

Ik kom graag bij de Kappersakademie, helaas ben ik dit keer zeer slecht geknipt door Lale. Er werd niet gevraagd of de lengte akkoord was die eraf ging. Ze was erg onzeker en roddelde er op los met... Ik kom graag bij de Kappersakademie, helaas ben ik dit keer zeer slecht geknipt door Lale. Er werd niet gevraagd of de lengte akkoord was die eraf ging. Ze was erg onzeker en roddelde er op los met andere meiden tijdens het haren wassen. Met mij heeft ze echter geen woord gewisseld tijdens het knippen. Jammer!