Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik werd netjes ontvangen en mijn wensen zijn uitgebreid met mij doorgenomen. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en kreeg echt het idee dat er samen met mij werd gezocht naar een passend kapsel.

Er werd ruim de tijd genomen om mijn wensen te bespreken

Karlijn

Ik was met 2 kindjes, had om 13u een afspraak en om 13.40 werden we geholpen. Nou is dit voor mijzelf geen ramp en begrijp ik het heel goed. Alleen de kleintjes hebben iets minder geduld en als ze... Ik was met 2 kindjes, had om 13u een afspraak en om 13.40 werden we geholpen. Nou is dit voor mijzelf geen ramp en begrijp ik het heel goed. Alleen de kleintjes hebben iets minder geduld en als ze dan ook nog lang in de stoel moeten zitten dan werkt het gewoon niet meer. Een klein kinder speelgoedje zou ook al werken als het vaak wat langer uitloopt

Het meisje wat mijn jongste hielp was heel rustig en geduldig

Marjon Kruik

Had online een afspraak gemaakt voor een knipbeurt. Werd zoals altijd vriendelijk ontvangen. Heb mijn haar laten wassen en ben daarna zeer goed geknipt door een alleraardigste kapster.

Omdat ik best een flink stuk liet afknippen vond ik dat spannend, maar de kapster heeft dat heel goed opgepikt. Steeds even overleggen of dit het was wat ik wilde.

Maarten Erren

Zaterdag 13 april mijn haar laten knippen.

Vriendelijke ontvangst en leuk gepsrek gehad.

Voor mij de eerste keer. Beetje moeilijk om mijn wensen duidelijk over te brengen, ofschoon de studente erg haar best deed.

Goede sfeer en schoon

Leuk om hier geknipt te worden

Ik vind 't leuk dat de leerlingen met klanten leren werken

Louise Van Asperen

Ik vind het helemaal top alles word duidelijk besproken dus weet je meteen waar je aan toe bent.

Altijd super vriendelijk

Ik werd heel goed geholpen en naar mijn wensen werd geluisterd.

De ontvangst was heel voorkomend en heb ik als prettig ervaren.

Bo

Ik word altijd heel fijn geholpen en er wordt ook altijd erg goed naar mijn wensen geluisterd.

Er word goed naar mij geluisterd
Klantvriendelijk
Lekker kopje koffie