Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Joyce Ouwens

12 maart 2019 eindelijk een prachtig resultaat gescoord qua kleur ballyage en krullen. Kapster was zo enthousiast en ik en iedereen thuis vond het prachtig! Dankjewel lieve T. Ook eindelijk begrip... 12 maart 2019 eindelijk een prachtig resultaat gescoord qua kleur ballyage en krullen. Kapster was zo enthousiast en ik en iedereen thuis vond het prachtig! Dankjewel lieve T. Ook eindelijk begrip voor gebruik shampoo en goede uitleg hoe mijn krullen blonder kunnen worden, dit kost meerdere behandelingen. En paar keer koffie gekregen!

Aardige mensen. Goede begeleiding. Luisteren goed naar je wensen. Alles gaat rustig.

Hoe druk het ook is. Ze werken keurig op tijd.

Het was leuk een keer door kappers in opleiding geknipt te worden. Iedereen gedroeg zich professioneel en mijn wensen werden voorop gesteld. Ik kon ook leuk praten met mijn kapster! Ik had ook... Het was leuk een keer door kappers in opleiding geknipt te worden. Iedereen gedroeg zich professioneel en mijn wensen werden voorop gesteld. Ik kon ook leuk praten met mijn kapster! Ik had ook verwacht dat het langer zou duren, maar ik stond vrij snel weer buiten!

Professioneel maar informeel (gezellig) - snel.

word altijd beleeft ontvangen

vriendelijke studenten

Heel goed en vriendelijk geholpen en m’n dochters en ik waren alledrie blij met het resultaat. De kapsters deden het ook heel goed met m’n dochters (6 en 9 jaar).

Goed advies over de producten en over wat we met ons haar wilden.

Goed geholpen en weet voor het knippen al de prijs

Word door meerdere ogen gekeken of het goed is geknipt

Maruschka

Goed , maar vind wel dat de docent vaker even langs komt om te kijken , of het goed gaat . De rechterkant zit niet helemaal goed .

Vriendelijk

Goed, de meiden doen hun werk zorgvuldig

Zorg en aandacht voor de klant. Geven prima adviezen :)

Matig. Erg druk. 45 minuten wachten met een kind van 1, zonder één melding over de wachttijd of de reden hiervan. Ook toen we aan de beurt waren daarna nog lang wachten op de docent. Mijn zoon is... Matig. Erg druk. 45 minuten wachten met een kind van 1, zonder één melding over de wachttijd of de reden hiervan. Ook toen we aan de beurt waren daarna nog lang wachten op de docent. Mijn zoon is niet naar mijn tevredenheid geknipt. De leerling kapster begreep niet wat ik wilde en heeft het anders geknipt dan ik aangaf. Kapsel is asymmetrisch en 'happerig'. Leerling ging in discussie of mijn idee over het kapsel wel kon.

Docent kon de schade nog enigszins beperken tav het kapsel van mijn zoon. Prijs was oké.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste heer/ mevrouw,
Beste heer/ mevrouw,
Wij vinden het jammer dat uw salonbehandeling niet naar tevredenheid is verlopen. Graag zouden wij dit met u willen bespreken. Omdat uw feedback anoniem is gegeven, zijn uw contactgegevens niet bij ons bekend. Wij willen u daarom vragen om contact met ons op te nemen op telefoonnummer 010-4111315 (optie 1 van het keuzemenu) of uw contactgegevens te mailen naar info@kappersakademie.nl (graag in de e-mail vermelden dat het om de gegeven feedback gaat). Wij hopen van u te mogen horen!
Team NKA

Ik kwam om de overkant van mijn haar te blonderen als een soort lichte balayage. Dit is helemaal niet geworden zo als ik wilde. Ik heb 5 uur in de kappers zaak gezeten en heb s' avonds mijn haar... Ik kwam om de overkant van mijn haar te blonderen als een soort lichte balayage. Dit is helemaal niet geworden zo als ik wilde. Ik heb 5 uur in de kappers zaak gezeten en heb s' avonds mijn haar zelf weer terug geverfd.

Lieve meisjes aardige docenten.
Goede prijs