Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

IPF

Super: afspraak maken is heel makkelijk en snel (‘s avonds laat online voor de volgende dag), mensen zijn sympathiek en ontvangst gastvrij (kop thee), leerlingen knippen goed en worden bovendien... Super: afspraak maken is heel makkelijk en snel (‘s avonds laat online voor de volgende dag), mensen zijn sympathiek en ontvangst gastvrij (kop thee), leerlingen knippen goed en worden bovendien serieus begeleid en gecontroleerd (inclusief kleine correcties aan kapsel door docenten zelf) en de prijs is aantrekkelijk.

Ruim, helder, attent, kop koffie/thee erbij, duidelijk over wanneer je aan de beurt bent, korte wachttijd, goed knippen: echt top

Monique Berkhout

Ik was hier nog nooit geweest, maar ben erg tevreden. Je moet geen haast hebben normaal sta ik na 15 minuten weer buiten bij de kapper en nu was ik ruim 1,5 uur kwijt.
Ik heb tevens mijn...
Ik heb tevens mijn wenkbrauwen laten epileren en laten verven en ook wimpers laten verven, dit had ik nog nooit gedaan en hier ben ik ook erg blij mee.

Veel en goed overleg

Prettig. Ze hebben altijd wel een plekje vrij (ik plan de afspraken vaan de dag zelf of een dan van te voren) en ik hoef nooit lang te wachten. Het personeel is vrijwel altijd vriendelijk en de... Prettig. Ze hebben altijd wel een plekje vrij (ik plan de afspraken vaan de dag zelf of een dan van te voren) en ik hoef nooit lang te wachten. Het personeel is vrijwel altijd vriendelijk en de sfeer is fijn. De leerlingen doen het over het algemeen goed, en krijgen waar nodig goede begeleiding.

Professioneel maar toch een 'vrije' sfeer.

bas koene

Prettige en professionele ontvangst. zorgvuldig geknipt en goed gecontroleerd. prettig en aandachtig geholpen.

zie boven

Ellen

Kleuren en knippen ging te langzaam, maar ik ben tevreden met het resultaat

Samenwerking tussen leerlingen

Gezellige kapsalon

Deskundig advies

Best goed maar je moet een hoop geduld hebben

niet echt

Eerste keer; niet de laatste keer.

Niet lang wachten.