Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Mijn eerste keer bij de kappersakademie. Een goede ervaring. Netjes geknipt. En door de docent gecontroleerd.

Gesprek stof met leerling. Viel bijna geen stilte

Prima service, moet er wel de tijd voor nemen (afspraak liep wat uit aan voor- en achterkant)

Vriendelijke bediening; enthousiaste kapster in opleiding

Tony

Kom er regelmatig. Goede ervaringen met de Nederlandse Kappersacademie.

Fijne en goede sfeer, enkel de wachttijden zijn soms erg lang.

Beleefdheid van de docent bij ontvangst, sfeer in de salon.

Altijd goed om het zi te laten leren en voor een leuke prijs voor de klant. Heb ook wel gehad in het verleden dat het scheef was. Maar daar kwamen we achter bij een andere kapper.
Ziet er voor...
Ziet er voor nu weer top uit.

Weinig wachttijd door werken op afspraak.

Ontvangst was netjes. Jas keurig opgehangen.

Vriendelijke kapsters met een leuk advies over verzorging

Maarten vd Zwan

Ik ben over het algemeen wel tevreden, heb wel een paar knipbeurten terug op moet wijzen dat er verschil in zat in lengte.
Beide keren was dat niet opgevallen maar na mijn opmerking daarover...
Beide keren was dat niet opgevallen maar na mijn opmerking daarover zag men het wel. Beide knipbeurten waren dan wel wat later op de dag, docenten niet zo scherp meer? Ik verwacht dat zij dat toch moeten zien.

Geen idee wat daar onder zou moeten vallen.

Kim Schultz

Vriendelijk ontvangst, ruim de tijd genomen voor de knipbeurt

Er werd zeer gestructureerd gewerkt.

Jeroen

Het was een prettige ervaring. Het meisje door wie ik werd geknipt leek nog niet erg ervaren waardoor de knipbeurt langer duurde dan ik gewent ben. Wel begrijpelijk. Daarnaast kwam het meisje... Het was een prettige ervaring. Het meisje door wie ik werd geknipt leek nog niet erg ervaren waardoor de knipbeurt langer duurde dan ik gewent ben. Wel begrijpelijk. Daarnaast kwam het meisje meerdere malen met de kam of onderkant van de schaar langs mijn nek wat vervelend was.
De begeleiding vanaf de docenten was goed, waar het leek dat het niet naar tevredenheid ging zijn werd er goed gecorrigeerd en aangestuurd waardoor het eindresultaat naar tevredenheid was.

De begeleiding van de docent en de corrigerende begeleiding vond ik goed.