Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Kim

Goede sfeer en leuke kappers.

Kapster was vriendelijk en heel serieus. Ik ben heel erg tevreden over het eindresultaat. Knap gedaan aangezien de kapster hier nog geen ervaring mee had. Ik heb al veel complimenten gehad.

Vriendelijke student

Normaal gesproken ben ik erg tevreden en kom ik er vaak. Maar deze keer is mijn ervaring niet goed. Erg lang in de kapperstoel gezeten. Daarnaast is mijn haar scheef geknipt en zijn er nog vele... Normaal gesproken ben ik erg tevreden en kom ik er vaak. Maar deze keer is mijn ervaring niet goed. Erg lang in de kapperstoel gezeten. Daarnaast is mijn haar scheef geknipt en zijn er nog vele stukken langer dan andere stukken. Dit had de docent door en heeft vervolgens mijn haar geknipt. Des ondanks zit het nog steeds niet goed (Er zitten langere en korteredelen in mijn lengte.) Daarnaast vindt ik, ondanks dat ik weet dat de kappers het nog moeten leren, een kappersafspraak van 1,5 uur wel echt te lang.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste salonbezoeker,
Beste salonbezoeker,
Wat jammer om te lezen dat uw behandeling niet geheel naar wens is verlopen. Graag zou onze vestigingsmanager hierover contact met u opnemen om dit met u te bespreken. Zou u ons uw telefoonnummer willen toesturen? Dat kan naar info@kappersakademie.nl. Alvast bedankt en wij hopen u snel te spreken.
Nederlandse Kappersakademie

Linda Heijnen

Mijn ervaringen zijn prima

Altijd goed en netjes

Slootweg

Uitstekend

neen

Ida Baaima

Prima ontvangst, vlotte afhandeling en een goed zittend kapsel

Snelle knipbeurt

Van de Poll

Mijn ervaring is goed. Het is wel altijd erg druk

De controle vanuit de docent, zowel begin als eind

Ik werd keurig ontvangen. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd. De leerlingkapster bejegende mij zeer vriendelijk en werd deskundig begeleid. Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapsel.

Keurige bejegening