Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Zeer positief. Vlot geholpen en mijn haar is netjes geknipt.

Ontvangst was professioneel. Student die mij geknipt heeft was enthousiast en belangstellend.

Mijn ervaring was zeer positief

Mevrouw R

Keurig op tijd geholpen. Vriendelijke dames. Leerling wordt goed gesteund en begeleid. Wassen en knippen prima gedaan, goede adviezen

Ed

Top kapsalon, kom er al vele jaren. Altijd vriendelijke kappers en kapsters.
Aardige leraren en kom altijd keurig geknipt buiten.

Lale heeft al twee keer mij haren geknipt en het kapsel was perfect.
Ik wil altijd graag zeer kort geknipt haar en zij durft dit zonder bang te zijn dat er te veel afgeknipt is.

Je wordt vriendelijk geholpen. Ben een keer eerder geweest en was toen erg tevreden. Nu een stuk minder. Kleur van mijn haar is niet naar wens en het duurde veel te lang. Had een afspraak om 9.15 en... Je wordt vriendelijk geholpen. Ben een keer eerder geweest en was toen erg tevreden. Nu een stuk minder. Kleur van mijn haar is niet naar wens en het duurde veel te lang. Had een afspraak om 9.15 en ging om 12.00 uur naar huis, omdat ik echt een andere afspraak had. Masker en kapsel föhnen is niet meer gelukt. Voor een kleurspoelong en dode puntjes knippen, duurde het nu echt veel te lang.

Iedereen is vriendelijk. De meiden overleggen goed en ook met de docent.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste salonbezoeker,
Beste salonbezoeker,
Wat jammer om te lezen dat uw behandeling niet geheel naar wens is verlopen. Graag zou onze vestigingsmanager hierover contact met u opnemen om dit met u te bespreken. Zou u ons uw telefoonnummer willen toesturen? Dat kan naar info@kappersakademie.nl. Alvast bedankt en wij hopen u snel te spreken.
Nederlandse Kappersakademie

Michele Ouwendijk - van Zonneveld

Goed geknipt en geverfd. Fijn personeel

Ceciel

Prima ervaring kom zeker terug

Samenwerking

Goed geknipt en gemotiveerd meisje

Docent en student werkte goed samen