Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima, netjes geholpen.

Joyce Ouwens-Krul

Het wisselt enorm. Dit kan ook bijna niet anders. De ene leerlinge is enthousiast en de ander is erg voorzichtig.
Bij de een krijg je gelijk koffie, bij de laatste moest ik na een uur om...
Bij de een krijg je gelijk koffie, bij de laatste moest ik na een uur om vragen.
Meestal verwijdert de leerlinge de verfvlekken uit mijn gezicht. De laatste keer lieten zowel de leerlinge als de docente mij met behoorlijke verfvlekken in mijn gezicht (geen gezicht) vertrekken.
De keer hiervoor was ik zo erg tevreden!

Helaas bij mijn laatste bezoek heb ik geen sterke punten ervaren.
Helaas bij mijn laatste bezoek heb ik geen sterke punten ervaren.
Ik heb veel moeite gedaan om verbeterpunten aan te geven, dus ik hoop niet dat het als afbrekende kritiek wordt gezien, want zo is het niet bedoeld.

Aardige mensen, goed geknipt door eerste jaars leerling, maar de docent wordt er regelmatig bij gehaald en knipt stukjes die de leerling niet kan. En legt uit hoe het moet.
Geeft vertrouwen...
Geeft vertrouwen
Kom zeker terug.
Kom zeker terug.

Netjes, aardige mensen. Gastvrij ( jas aanpakken, drinken aanbieden)

AnoniemB

Zorgvuldig en netjes geknipt. Ik ben blij met mijn kapsel!

Goede begeleiding.

Mijn ervaring is we voldoenden ik kom wel terug ,alleen sommige behandelingen kunnen beter

Er wordt wel netjes gewerkt , geen rommel

Netjes ontvangen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Ook goed advies.

Zeer goed

Groot

De leerlingen waren eerste jaars maar kwamen zeer zelfverzekerd over. Zij werden goed begeleid door de docenten. Het resultaat was wat ik wilde

Vriendelijk ontvangst, geen wachttijd.

Dit is mijn tweede bezoek, beide keren goed geholpen