Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Snel geholpen, prettige sfeer, aardige kapster en goed geknipt.

Snelle service

Ik voel me op m'n gemak en voel me ook een echte klant. Wordt altijd vriendelijk geholpen.

Er is vooral duidelijkheid over het gewenste resultaat en de prijs.

Voor mij is dit niet de eerste keer dat ik ben geweest.
Voor mij is dit niet de eerste keer dat ik ben geweest.
altijd vriendelijk ontvangen door elke student. netjes geholpen. de ene keer duurt het wat langer dan de andere keer, maar dat maakt mij helemaal niks uit :-)

netjes, vriendelijk, behulpzaam, met het wassen van het haar moet ik altijd oppassen dat ik niet in slaap val. hahaha. zo zocht masseren ze je haar in. het is net een wellness arrangement.

Tatjana

Ik ben prima geholpen

de meisjes zijn heel handig en werken snel! dat had ik niet verwacht van de beginners

Goed resultaat, maar het duurde erg lang

Goede feedback van docenten aan leerlingen. Goede leercurve

Eerste keer bij deze kapsalon. Ik kom zeker terug

Echt de tijd genomen om te bekijken welk kapsel het beste past. Leuk om ook de sfeer te zien, de leerlingen en de begeleiding van de bekwame docenten.

Maite

Eerste keer. Op de website een afspraak gemaakt. Was meteen aan de beurt.

Er werden veel vragen gesteld om mijn wensen duidelijk te krijgen. Zo kom er geen misverstand ontstaan. Heel goed!
Ik kreeg duidelijke informatie over de gang van zaken. De kapster vertelde...
Ik kreeg duidelijke informatie over de gang van zaken. De kapster vertelde gedetailleerd wat ze ging doen.

Pluspunten: goedkoop en er zijn aardige mensen. Minpunt: knippen duurde helaas erg lang (anderhalf uur) en moest nog door de docent recht worden geknipt, waardoor er meer van de lengte af is dan ik... Pluspunten: goedkoop en er zijn aardige mensen. Minpunt: knippen duurde helaas erg lang (anderhalf uur) en moest nog door de docent recht worden geknipt, waardoor er meer van de lengte af is dan ik wilde. De kapster was sloom, niet erg zakelijk ('wc is daaro') en kwam ongeïnteresseerd over.

Afspraak maken online gaat makkelijk, het is schoon en goedkoop.

Heel tevreden. Werd goed en snel geholpen. Student die me hielp was vriendelijk. Hulp was professioneel. Haar ziet er goed uit.

A. Toet- van Rijsbergen

Nee