Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima ervaring, nette en vriendelijke medewerkers

De leerlingen worden heel vaak gecontroleerd en goed begeleid, dat wekt vertrouwen. Er kan dus eigenlijk niets misgaan.

Jen B

Erg goed. Ik heb nog geen slechte ervaring gehad. Gisteren was mijn ervaring bijzonder goed, in Rijswijk met Michele. Ze luisterde goed en controleerde me onderweg. Ze vroeg me zelfs twee keer of ik... Erg goed. Ik heb nog geen slechte ervaring gehad. Gisteren was mijn ervaring bijzonder goed, in Rijswijk met Michele. Ze luisterde goed en controleerde me onderweg. Ze vroeg me zelfs twee keer of ik iets wilde drinken. Ook belangrijk, haar vaardigheden, gebruik ik om naar Aveda in het stadscentrum te gaan en betaalde een goed bedrag voor een ervaren kapper. Ik kan me voorstellen dat Michele daar werkt in de toekomst.

Vriendelijk sfeer, organised. Zij geven advies maar niet too pushy.

Prima ervaring leuk om er weer te mogen zijn .
Je wordt altijd keurig en volgens een vast protocol geholpen .

Er hangt een open sfeer en iedereen een is zeer goed bezig met het uitvoeren van zijn rol

Fijn, bezorgd en netjes

8,5

Theo

Klantvriendelijk ontvangst. Leerling die mij heeft geknipt en gesneden maakte op mij een professionele indruk en heeft een prima resultaat afgeleverd.

Ontspannen sfeer

Kapster heeft goed werk geleverd

Nee

Was prima!

Was netjes en opgeruimd. De kapster was vriendelijk. Netjes gevraagd hoe het moest worden en er exact aan gehouden.

Helpful and friendly

C.A. de Vis

Mijn ervaringen bij de kappersacademie zijn (bijna) altijd goed.

voor mij is de prijs het sterke punt.

Mark

Ben goed geknipt door kapster Do! Top! Mij zie je hier vaker