Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Heel goed en kundig geknipt. Gezellige sfeer.
Heel goed en kundig geknipt. Gezellige sfeer.
Minpunt: lange wachttijd. Om half 10 een afspraak en pas om 10 uur aan de beurt! Terwijl de kapper om 9 uur open gaat. Die wachttijd zal m.i. gedurende de dag niet afnemen maar juist langer worden. Er zal dus een betere planning moeten komen.

Er wordt goed en nauwkeurig geknipt ondanks de geringe ervaring vd kappers. Goede sfeer.

Sonja Prins

Ben zeer tevreden.

Netjes

John

De afgesproken tijd werd niet waargemaakt, maar de leerlingen waren correct en vriendelijk
Degene die mij knipte, Esmee, deed dat nauwkeurig en zij hield goed rekening met mijn wensen
Ik...
Ik ben tevreden met het resultaat

Vriendelijkheid, sfeer, aandacht

Laura

Prima ervaring, leuke sfeer

De sfeer vond ik onder de studenten positief. Ik voelde me welkom. Het is leuk om een kijkje in de keuken te krijgen.

Over het algemeen goed in Rijswijk, echter dit was de 1e keer. In Amsterdam goede ervaringen.

vriendelijke kapster en gedurende de behandeling overleg plegend.

Prima.
Goed ontvangst, fijn en naar tevredenheid geholpen

Nona

Heel fijn! Hele vriendelijke mensen, luisterden goed naar mijn wensen en gaven goed advies!

Goede luisteraars!

Zo als altijd een goede ervaring.

Goed.
Goed.
Mijn korte haar hoeft alleen met de tondeuse met opzetstuk 2 te worden gesneden. Soms vraagt de kapster je hoofd te buigen of vraagt soms niets. Ik was bij mijn oude kapper (30jaar ervaring) gewend dat hij een hand stevig gebruikte om mijn hoofd te "sturen", zodat ook de nek diep werd uitgeschoren. Nekharen en wenkbrauwen vraag ik maar expliciet omdat dat niet altijd vanzelf wordt meegenomen.

Zeer vriendelijk.

Moest zeker 15 min wachten, ook al hd ik vooraf een afspraak gemaakt.