Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Fijn

Er wordt rustig de tijd genomen; niet gehaast

Ati

Ik ben erg blij met hoe mijn haar geknipt is. Ik ben geknipt door dyonne ben weg tevreden. Het zit precies zoals ik het wil hebben. Als ze twijfelde hoe ze verder moest vroeg ze dat aan de docent.... Ik ben erg blij met hoe mijn haar geknipt is. Ik ben geknipt door dyonne ben weg tevreden. Het zit precies zoals ik het wil hebben. Als ze twijfelde hoe ze verder moest vroeg ze dat aan de docent.
Dit keer waren er 3 docenten en weinig studenten daardoor was er veel tijd om de studenten te begeleiden. Dit heb ik ook wel eens anders meegemaakt.

Veel tijd van de docenten om de studenten te begeleiden.

Prima ervaring

netjes en goed geknipt; goede prijs

Wensen/Plan wordt uitgebreid besproken met leerling en met docent erbij. Na elke stap controleert de docent of het ook volgens plan gaat. Het resultaat is daardoor eigenlijk altijd top. Prijzen... Wensen/Plan wordt uitgebreid besproken met leerling en met docent erbij. Na elke stap controleert de docent of het ook volgens plan gaat. Het resultaat is daardoor eigenlijk altijd top. Prijzen zlouden op zich wat scherper kunnen. Het enige nadeel is dat het door controles tussendoor soms wat langer duurt (docent heeft niet altijd meteen tijd).

Bijna altijd een goed resultaat mede door controles van docent.

Goed geholpen en goed advies gekregen over wat beter was voor het haar

Goede service en ze nemen de tijd om je wensen door te nemen

Vriendelijk

Goede sfeer

Zeer prettig om hier naar de kapper te gaan. Er wordt goed naar de wensen van de klant geluisterd en er wordt zeer secuur gewerkt.

Er wordt zeer secuur gewerkt.

Fijne kappers, fijne sfeer en goed resultaat

Alles wordt gecontroleerd bij de leraren die rondlopen

Kaiser

Ik kom al jaren bij de kappersakademie. Altijd prima service en prijs/kwaliteit verhouding.
De studenten zijn wisselend in kwaliteit maar wel altijd voldoende en er is voldoende toezicht om de kwaliteit te waarborgen.

Prettige sfeer, altijd goed geknipt (voldoende).

Ik ben al een poosje klant van de NK en ervaar de zorg en klantvriendelijk positief

Nette kapsalon met strakke meubilair. Kappers zijn over het algemeen vriendelijk, de 1 meer als de ander. Gastvrij en nette communicatiev