Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ann Roose

Mijn ervaring is erg positief. Wordt op de afgesproken tijd geholpen. Krijg goed advies en er wordt goed geknipt. Prettig om tijdens "mijn lange zit" ook een kopje koffie of thee aangeboden te... Mijn ervaring is erg positief. Wordt op de afgesproken tijd geholpen. Krijg goed advies en er wordt goed geknipt. Prettig om tijdens "mijn lange zit" ook een kopje koffie of thee aangeboden te krijgen.

Tijdens het knippen van mijn korte pony wordt dit meestal gedaan door één van de leraressen die daar een speciale techniek voor gebruikt. Geduldig wordt deze techniek dan aan de studenten uitgelegd,... Tijdens het knippen van mijn korte pony wordt dit meestal gedaan door één van de leraressen die daar een speciale techniek voor gebruikt. Geduldig wordt deze techniek dan aan de studenten uitgelegd, die het wellicht de volgende keer ook kunnen doen.

Goed en geduldig met kleine kinderen

Ben heel tevreden met mn geföhnde haten, met veel zorg heel mooi gedaan

Snelheid

Danielle

Beste medewerkers van de Kappersakademie Rijswijk,

Heel erg bedankt weer, haren zitten weer perfect, precies als ik had gevraagd.

Volgende keer weer, tot snel.
Beste medewerkers van de Kappersakademie Rijswijk,

Heel erg bedankt weer, haren zitten weer perfect, precies als ik had gevraagd.

Volgende keer weer, tot snel.

Groet,
Danielle

Heel vriendelijk en de medewerkers zijn echt goed in hun vak, haren zitten perfect.

Marjolijn van Veen

Prima ervaring.

Sylvana

Gezellige sfeer. Ben erg tevreden met mijn kleur en model.

* De docenten die steeds zichtbaar aanwezig zijn op de vloer en meekijken
* De tijd die de kappers voor je nemen om precies naar jouw wens aan de slag te gaan

Ik moest bijna 40 minuten wachten tot ik geknipt werd, ondanks een afspraak.. voor de rest prima

Ik ben hier 2x geweest. De eerste keer ging het heel goed. Heb toen alleen mijn puntjes laten knippen en en een docent kwam regelmatig controleren. Alles was toen goed gegaan. De laatste bezoek was... Ik ben hier 2x geweest. De eerste keer ging het heel goed. Heb toen alleen mijn puntjes laten knippen en en een docent kwam regelmatig controleren. Alles was toen goed gegaan. De laatste bezoek was een minder goede ervaring. Ik werd eerst goed geadviseerd door de studente. Ik heb hier mijn haar laten doneren, maar de studente werd zelf niet goed ingelicht hoe dat moest (invlechten met elastieken erin). Mijn haar werd aan de voorkant wel oke geknipt. De zijkanten waren niet goed in laagjes geknipt en een docent had het wel wat gecorrigeerd. De achterkant was heel lelijk geknipt, zelfs nadat de docent het had gecorrigeerd. Daar kwam ik thuis pas achter, omdat niemand mij de achterkant liet zien met een spiegel. Vorige keer kreeg ik wel de achterkant te zien met een spiegeltje. Bovendien was het me opgevallen dat er geen docent tussendoor langskwam om te controleren. Helaas moet ik nu naar een andere kapper gaan om mijn kapsel te laten verbeteren. Ik zou hier alleen nog langskomen voor de makkelijkere dingen, zoals puntjes laten knippen.

Very good

Very well cut and quite precise