Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Sabrina

Altijd weer een prettige ervaring

Oplettendheid van docenten, duidelijkheid over de prijs, goede controle

Zoals altijd een prima ontvangst. Studente luistert goed naar wat je wilt. Docent geeft goed advies.

Docente die alles in de gaten houdt.

Netjes ontvangen. Wordt goed geluisterd en advies gegeven.

Advies en prijsopgave vooraf

Er wordt goed naar je geluisterd

Nicolette groot

Geknipt zoals ik wenste. Iedere keer weer een interessante ervaring. Soms een leerling die nog maar 2 maanden knipt, deze keer een die bijna eindexamen doet

Snelheid, precies zoals ik wilde geknipt

Joyce Ouwens

Vandaag 1e keer 3/5/18 . Heel fijn geholpen door Dyon. Ik ervaar het ook als prettig als een ervaren kracht 'meekijkt.

De 1e keer aan de balie werd ik heel goed geïnformeerd over de prijzen! Ik hou niet van verrassingen.

Jacqueline Kouer

Vriendelijk ontvangen en het wekt vertrouwen dat er docenten in het beeld zijn.

Professionele uitstraling.
Professionele uitstraling.
Goed vind ik dat er door gesproken wordt wat er gaat gebeuren. En belangrijk dat je vooraf weet wat het gaat kosten, bij veel salons komt er van alles bij als je afrekent.

Goed geholpen. Rosalie kwam onzeker over, maar als ik kijk wat ze kan, is dat helemaal niet nodig

Goede service en behandeling

Margriet

Vriendelijke mensen. Luisteren goed naar de wensen van de klant en er wordt goed begeleid door de docent

Mooi resultaat!

Anna

Om eerlijk te zijn ging niet met een tevreden gevoel naar buiten. Ik voelde me belazerd en moest blij zijn met een beetje coulance van de docente. Geen goede informatie gegeven. Ik ging alleen voor... Om eerlijk te zijn ging niet met een tevreden gevoel naar buiten. Ik voelde me belazerd en moest blij zijn met een beetje coulance van de docente. Geen goede informatie gegeven. Ik ging alleen voor knippen ,maar omdat de studente niet goed had geknipt , stelde de docente voor om het haar te föhnen. Er werd dus niet verteld dat de prijs anders was voor half lang haar. Enfin... Ik ben niet tevreden en ga er ook niet meer heen.