Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Dit is mijn 3de keer bij NKA. Zeer tevreden wat betreft haren knippen.

Je wordt direct geholpen en hoeft niet te wachten, dat is fijn.

Wendy

Zoals altijd goed. Sfeer is leuk. Salon is netjes en schoon. De jongens en de meiden doen altijd hard hun best.

Uitstekend

Online reserveren, nette ontvangst, prijs

Pim

Was prima. Zoals ik gewend ben

Professioneel

Ik vond het prettig om op dezelfde dag nog een afspraak te kunnen maken.

Leuke sfeer. Prima behandeld.

Vriendelijke aanpak

Patricia

We kwamen voor een knip afspraak voor mn zoon van zeven. Goede warme ontvangst, we waren gelik aan de beurt.
Knippen ging naar wens en ik kreeg de vraag of t zo goed was en naar wens, daarna wrd de coupe nagekeken. Volgens mij ging t erg goed. Ik kom deze week voor mezelf, benieuwd hoe het gaat.

Schoon, werd hard gewerkt om alles aan kant te krijgen, het was tenslotte al richting sluitingstijd. Vriendelijke dame die mn zoon knipte.

Super leuke ervaring. Alleen jammer dat ze mijn haren eerst keer scheef geknipt had.

gaf goeie tips

Gijsbert

Een gezellige knipfabriek

Mogelijkheid een afspraak te plannen

In het verleden een aantal malen de Rotterdamse vestiging bezocht. Sinds kort 3 x achtereen de vestiging Rijswijk bezocht. Ermee rekening houdend dat natuurlijk sprake is van een lessituatie, heb ik... In het verleden een aantal malen de Rotterdamse vestiging bezocht. Sinds kort 3 x achtereen de vestiging Rijswijk bezocht. Ermee rekening houdend dat natuurlijk sprake is van een lessituatie, heb ik over het algemeen een niet onprettig gevoel bij mijn bezoeken aan de Nederlandse Kappersakademie.

Er is een heel positieve aandacht voor de binnenkomende klant.