Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Zoals altijd uitstekend.

stevig gewassen. erg fijn.

Nathalie Van Leeuwen

Echt wwn super ervaring! Had ik veel eerder moeten doen! Vriendelijke mensen en het meisje kayleigh heeft mijn haar echt super mooi gevlochten!

Vriendelijke meiden

Carmen wolf

Ik kwam voor het eerst, eerst snapte ik jlniet echt de bedoeling. Zag veel mensen door elkaar lopen. Maar uit eindelijk geroepen en werd ik goed geholpen door een student, en ik heb lastig haar en.... Ik kwam voor het eerst, eerst snapte ik jlniet echt de bedoeling. Zag veel mensen door elkaar lopen. Maar uit eindelijk geroepen en werd ik goed geholpen door een student, en ik heb lastig haar en. Ben vaak verknipt of ontevreden. Maar ben nu oprecht blij met Mn knipbeurt , mijn haar valt eindelijk hoe ik wil

Goede begeleiding van de leerlingen, vooral de vrouw met kort roos haar

M. Groow

Prima! Zorgvuldig geknipt door serieuze en geconcentreerde kapster en zonder blabla-verhaaltjes tussendoor. Dank, Michelle!

Geen dwingende adviezen om producten aan te schaffen. Er wordt goed geluisterd naar wat de klant graag wil.

Ayesha

Goede ervaring, werden netjes ontvangen. Uitgelegd wat er gedaan zou worden. Vriendelijk tegen kinderen.

Dame in kwestie was erg duidelijk in wat ze deed

op tijd beginnen

mc holstein

Was een leuke ervaring

goede controle door de mentor

Zeer tevreden

Iedereen is vriendelijk en klantgericht

Ik heb een zeer positieve ervaring gehad. Netjes geholpen door de medewerkers.
Ik heb een zeer positieve ervaring gehad. Netjes geholpen door de medewerkers.
Alleen toen ik de mail kreeg van de afspraakbevestiging kreeg ik die net als de mail die ik nu kreeg om dit in te vullen op naam van de oude bewoner.

Zeer netjes ontvangen door de hele aardige dame achter de balie. Waarschijnlijk de lerares.
En ook door de kapster heel goed geholpen.

Buiten mn comfort zone, maar was geen slechte ervaring

De begeleiding! Het is natuurlijk een soort van school, er wordt met/ door de studenten heel serieus gewerkt!