Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Derde keer dat ik geweest ben maar de eerste keer op zaterdag, druk. Halfuur moeten wachten ondanks afspraak, eindelijk aan de beurt, geen jas aangenomen of drankje aangeboden. Snel doorgesproken... Derde keer dat ik geweest ben maar de eerste keer op zaterdag, druk. Halfuur moeten wachten ondanks afspraak, eindelijk aan de beurt, geen jas aangenomen of drankje aangeboden. Snel doorgesproken wat ik wilde, dit niet overlegd met een leidinggevende (wat normaal wel altijd gebeurde). Snel snel geknipt, kwam heel onzorgvuldig over en de kapster dacht al klaar te zijn en te kunnen vegen terwijl de voorkant nog niet was bijgeknipt? Leidinggevende die eindcontrole kwam houden, tweede plukje dat ze controleerde was niet goed geknipt maar de rest werd niet meer gecontroleerd? Stelde me niet gerust en teleurgesteld naar huis gegaan.

Af en toe tref ik een sterke persoonlijkheid, maar vaak zijn de kappers/kapsters onzeker. Bied ze wat zelfvertrouwen.
En vaak is het lang wachten voor het kapsel wordt nagekeken.

Tetje

Heb al enige tijd ervaring met de Kappersakademie te Rijswijk. Tot heden alleen maar positief goede ontvangst en klantgerichte aanpak.

Begeleiding van de leerkrachten tot de leerlingen is goed ervaren.

Kom al jaren bij de kappersakademie. Steeds een andere leerling, de een beter dan de ander, maar afgelopen maandag 18 december was het een super kapster. Ze is pas 4 maanden met deze opleiding... Kom al jaren bij de kappersakademie. Steeds een andere leerling, de een beter dan de ander, maar afgelopen maandag 18 december was het een super kapster. Ze is pas 4 maanden met deze opleiding bezig, maar de manier waarop ze het allemaal aanpakt en doet is echt heel goed. Echt SUPER GOED! Haar naam Lale echt super, nog nooit meegemaakt. Zelf heb ik krullend haar, dat pakte ze heel professioneel aan van het wassen, in-knippen en modelleren met de föhn met diffuser. Ging voor het eerst met krullen naar buiten. Was blij verrast. Wilde dit toch even mededelen. Dank u wel.

Nee.

Positief, direct geholpen, aandacht, iets te drinken, meegenomen in proces, warm welkom.

Warm welkom

Slecht ontvangst, kapper is zeer twijfelachtig, vertelt ook niet wat ze precies gaat doen.

Vraagt of ik iets wil drinken, geen sterke punten dus.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Geachte mevrouw,
Uit uw feedback blijkt dat u niet geheel tevreden bent over de behandeling in onze salon. Graag zouden wij hierover met u in contact willen komen om dit met u te bespreken. Helaas is uw feedback anoniem gegeven en hebben wij geen contactgegevens van u. Wij zouden u dan ook willen verzoeken om, wanneer u in de gelegenheid bent, contact met ons te nemen? Dit kan op telefoonnummer 010- 411 13 15 (keuze 1).
Wij hopen van u te mogen vernemen!
Team NKA

Wederom goed. Ik heb zoals altijd mijn haar laten kleuren en studenten wassen tegenwoordig alles beter uit. Als ik voordien mijn haar voor het eerst weer thuis ging wassen hield ik er soms zwarte... Wederom goed. Ik heb zoals altijd mijn haar laten kleuren en studenten wassen tegenwoordig alles beter uit. Als ik voordien mijn haar voor het eerst weer thuis ging wassen hield ik er soms zwarte handdoeken aan over, dat is nu veel minder. Verder wordt er ook beter gelet op de donkere randen bij het verven.

Voordeel is dat het 'werk' wordt nagekeken.

Leuke sfeer

Snel geholpen

Maarten

Ik ben tevreden alleen........

Voor mij als man zijnde kunnen er dan ook nog sterke punten zijn?
Om de zoveel weken moet er toch weer wat met dat haar gedaan worden?

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Geachte mevrouw,
Uit uw feedback blijkt dat u niet geheel tevreden bent over de behandeling in onze salon. Graag zouden wij hierover met u in contact willen komen om dit met u te bespreken. Zou u contact met ons op willen nemen? Dit kan op telefoonnummer 010- 411 13 15 (keuze 1).
Wij hopen van u te mogen vernemen!
Team NKA